کد خبر : 786
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۳ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۱:۳۰

الکاظمی دستورات پیگرد داعش و تامین امنیت مراکز انتخاباتی را صادر کرد

الکاظمی دستورات پیگرد داعش و تامین امنیت مراکز انتخاباتی را صادر کرد

فرمانده کل نیروهای مسلح عراق امروز، چهارشنبه دستوراتی مبنی بر فعال سازی تلاش‌های اطلاعاتی و پیگرد عناصر داعش و و تامین امنیت مراکز انتخاباتی صادر کرد. به گزارش ایسنا، به نقل از سایت شبکه روسیا الیوم، مصطفی الکاظمی، نخست‌وزیر و فرمانده کل نیروهای مسلح عراق در جلسه وزارتی امنیت ملی طی امروز به بررسی آخرین

الکاظمی دستورات پیگرد داعش و تامین امنیت مراکز انتخاباتی را صادر کرد

فرمانده کل نیروهای مسلح عراق امروز، چهارشنبه دستوراتی مبنی بر فعال سازی تلاش‌های اطلاعاتی و پیگرد عناصر داعش و و تامین امنیت مراکز انتخاباتی صادر کرد.

به گزارش ایسنا، به نقل از سایت شبکه روسیا الیوم، مصطفی الکاظمی، نخست‌وزیر و فرمانده کل نیروهای مسلح عراق در جلسه وزارتی امنیت ملی طی امروز به بررسی آخرین رویدادهای عملیات امنیتی و تلاش‌های اطلاعاتی برای تعقیب گروه‌های باقی مانده داعش پرداخت.

وی افزود: شورا در ابتدای نشست اوضاع امنیتی در شهرستان طارمیه در شمال عراق و عملیات پیگرد گروهک‌های داعش که قصد ناامنی دارند را بررسی می‌کند.

الکاظمی اشاره کرد: به نیروهای امنیتی دستور دادم تدابیر لازم را برای تامین امنیت شهرستان و ساکنان مدنی لحاظ کند تا دیگر هیچ پناهگاه امنی برای آنها نماند.

وی افزود: فرماندهی نیروهای مسلح بر اهمیت افزایش تلاش‌های اطلاعاتی و امنیتی با نزدیک شدن به زمان برگزاری انتخابات به منظور موفقیت انتخابات در تمام مراکز و روند عملی انتحابات تاکید دارد.

شورا همچنین تلاش‌های به کار گرفته شده برای حفاظت از دکل‌های برق را بررسی کرد و به جزئیات تدابیر امنیتی لحاظ شده و عملیات اطلاعاتی در راستای حفظ امنیت زیرساخت‌های خدماتی و ممانعت از اقدامات خرابکارانه عناصر تروریستی پرداخت.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها