با عکاسی تبلیغاتی حرفهای، مردم را مجذوب محصولات خود کنید
عکاسی تبلیغاتی یکی از فاکتورهای مهم برای موفقیت در بازاریابی است تا محصول را به شکل حرفه ای برجسته کرده و ارتباط تصویری با مخاطب برقرار کند. تصمیم گیری برای خرید یک محصول ارتباط مستقیم با احساس مخاطب دارد، اگر عکاسی تبلیغاتی به شکل حرفهای احساسات مخاطب را درگیر عکس کند، احساس خوبی
عکاسی تبلیغاتی یکی از فاکتورهای مهم برای موفقیت در بازاریابی است تا محصول را به شکل حرفه ای برجسته کرده و ارتباط تصویری با مخاطب برقرار کند. تصمیم گیری برای خرید یک محصول ارتباط مستقیم با احساس مخاطب دارد، اگر عکاسی تبلیغاتی به شکل حرفهای احساسات مخاطب را درگیر عکس کند، احساس خوبی در مخاطب ایجاد شده و احتمال خرید آن محصول افزایش مییابد.
زمانی مراجعه به آتلیه عکاسی تبلیغاتی برای رونق و پیشرفت کسب و کاری ضرورت پیدا میکند که از فضای مجازی برای فروش محصولات خود بخواهید استفاده کنید. همانطوری که در مغازه برای فروش محصول، یک ویترین زیبا با نورپردازی و دیگر المانهای تزئینی نیاز است تا وقتی مشتری وارد مغازه میشود، احساس خوبی به او القا شود و میل و رغبت زیادی برای خرید محصول پیدا کند، در فضای مجازی هم همین اصل حاکم است. کسب و کارهایی در فضای مجازی موفق میشوند که با کمک گرفتن از آتلیه عکاسی تبلیغاتی ، ویترین کسب و کارشان را به شکل کاملاً حرفه ای طراحی کنند تا زمانی که مخاطب وارد پیج یا سایت میشود، با دیدن عکسهای محصول دلش بخواهد که خیلی زود از آن محصول خریداری کند.
این نکته را هم یادآور میشویم که اگر بهترین محصول دنیا را هم داشته باشید، اما نتوانید ویژگیهای محصول خود را به عرصه نمایش بگذارید، چه کسی از وجود چنین محصولاتی مطلع میشود تا تصمیم به خرید آن بگیرد؟ در ادامه مقاله به بیان مهمترین مزایای عکاسی تبلیغاتی در فروش بیشتر و تفاوت عکاسی صنعتی و تبلیغاتی میپردازیم.
تاثیر عکاسی تبلیغاتی در بازاریابی
در عصری زندگی میکنیم که سرعت اولویت همه مردم شده است.
با وجود اینکه اغلب مردم در فضای مجازی ساعات زیادی را سپری میکنند، اما روی همه عکسها زمان نمیگذارند. مردم با سرعت زیاد عکسها و مطالب موجود در شبکههای اجتماعی و سایتها را میبینند و آن چیزی که باعث ترمز کردن اشخاص روی عکس محصولات شما میشود، همکاری شما با یک آتلیه عکاسی تبلیغاتی است که عکس های تبلیغاتی جذابی برایتان بگیرد.
آن دسته از محصولاتی که با اصول حرفهای و خلاقیت، عکاسی تبلیغاتی برای آنها انجام میگیرد، باعث میشوند که کاربران فضای مجازی چند لحظهای روی آن عکس متمرکز شوند و در نتیجه میتوان انتظار داشت که فروش آن محصول چند برابر شود.
بیایید عکاسی تبلیغاتی حرفهای را از منظر دیگر ببینیم. عکاسی تبلیغاتی خوب باعث میشود که از رقبایتان متمایز شوید و با صرف هزینه اندک برند و محصولتان را در ذهن مردم با یک ایده جذاب و خلاقانه برای همیشه ثبت کنید. برندهایی که با عکاسی تبلیغاتی و عکاسی صنعتی خود را به مخاطبانشان معرفی میکنند، بهترین روش بازاریابی را برای معرفی کسب و کار خود انتخاب کردهاند.
هدف از عکاسی تبلیغاتی چیست؟
برخلاف عکاسی صنعتی در عکاسی تبلیغاتی لازم است، محصول شما به بهترین شکل به مخاطب نمایش داده شود تا هر بینندهای را مجذوب خود کند.
انرژی و احساس باید شالوده مهم عکاسی تبلیغاتی باشد و مهمترین پیام برند را به مخاطبان منتقل کند. عکاسی تبلیغاتی باید یک ایده خلاقانه پشتش باشد تا وقتی کاربر آن را میبیند، خیلی سریع متوجه مهمترین وجه تمایز آن محصول یا برند با محصولات دیگر شود.
عکاسی تبلیغاتی با عکاسی صنعتی چه تفاوتی دارد؟
روش مورد استفاده برای عکاسی به نوع نیاز کسب و کار بستگی دارد که چه قشری از مردم مخاطبان محصول شما هستند تا بهترین روش عکاسی برای آن محصول مشخص شود. عکاسی صنعتی سوژههای زیادی دارد و عکاسی از ساختمان، کالاها یا هر چیز دیگری که در بخش تجارت میخواهد پیشرفت کند، مورد هدف عکاسی صنعتی است.
به طور واضحتر باید بگوییم که عکاسی تبلیغاتی زیرمجموعه عکاسی صنعتی است و دستاوردهای عکاسی صنعتی در تبلیغات چاپی، تلوزیونی یا کاتالوگها مورد استفاده قرار میگیرد. در ادامه سه تفاوت مهم عکاسی تبلیغاتی و عکاسی صنعتی را توضیح میدهیم:
1.هدف متفاوت: در عکاسی صنعتی هدف بر این است که یک محصول با تمامی جزئیات به شکل واضح و با کیفیت بالا به مخاطب ارائه شود. در حالیکه در عکاسی تبلیغاتی وجود یک ایده خلاقانه پشت عکس ضروری است تا احساسات مخاطب را درگیر کند.
2.سبک عکاسی: در عکاسی صنعتی تمام تمرکز روی محصول یا برند مورد نظر است، اما در عکاسی تبلیغاتی فاکتورهایی از جمله نورپردازی، پس زمینه، زوایا و رنگ ها به نحوی حرفه ای استفاده میشود که محصول در جذابترین حالت به مخاطب نمایش داده شود.
3.مخاطبان هدف: در عکاسی تبلیغاتی مردم یا خریداران عادی مورد هدف هستند. در عکاسی صنعتی صاحبان فروشگاهها و خریداران واسطه مشتریان اصلی هستند، به همین خاطر عکس باید در بالاترین کیفیت و با کاملترین جزئیات گرفته شود.
3 مزیت برتر عکاسی تبلیغاتی
در قسمتهای بالاتر با تفاوتهای مهم عکاسی صنعتی و تبلیغاتی آشنا شدید، در ادامه میخواهیم مهمترین دلایلی که عکاسی تبلیغاتی طرفداران زیادی دارد را برای شما بازگو کنیم تا ببینید که عکاسی صنعتی برای شما مناسب است یا عکاسی تبلیغاتی.
-
جلب اعتماد مخاطبان: مهمترین عنصری که داستان هر برند را به نحوی تاثیر گذار بیان میکند، تصاویر هستند. به عنوان مثال اگر یک برند ساعت را در دستان یک شخصیت مشهور ببینید، برای شما جذابتر از حالتی است که یک ساعت خالی در تصویر نمایش داده شود. ایدههای جذاب یک آتلیه عکاسی تبلیغاتی برای محصولات شما ارزش آفرینی میکند و باعث میشود تا برند شما در یک جایگاه برتر در ذهن مخاطب ثبت شود.
-
برجسته کردن ویژگیهای محصول: اگر آتلیه عکاسی تبلیغاتی از محصولات یک فروشگاه اینترنتی با رعایت روش های اصولی و خلاقیت عکس بگیرد، کاربران به سختی میتوانند با دیدن چنین عکسهایی در برابر میل خود برای خرید مقاومت کنند. به دلیل اینکه در چنین عکسهایی نورپردازی، ترکیب رنگ و کادربندی به شیوه کاملاً حرفه ای استفاده شده است که هر بیننده ای را مجذوب خود میکند.
-
افزایش اشتراک گذاری تصاویر: شما هم به احتمال زیاد از دوستانتان در فضای مجازی عکسها و ویدیوهایی را دریافت میکنید که برای آنها جذاب بوده است و خواستهاند شما هم آنها را ببینید. اگر آتلیه عکاسی تبلیغاتی عکاسی محصول شما را به شیوهای خلاقانه و با یک ایده جذاب انجام بدهد، چه بسا که مردم با دیدن عکسهای جذاب، آن را با دوستان خود به اشتراک بگذراند و به این ترتیب بازاریابی دهان به دهان برای محصول شما رقم میخورد.
کلام آخر
عکاسی صنعتی و تبلیغاتی دو مقوله پرکاربرد این روزها برای معرفی انواع محصولات و کسب و کارها هستند. در این مقاله سعی کردیم، مهمترین تفاوت عکاسی صنعتی و تبلیغاتی را بیان کنیم تا آگاهانه تر بتوانید سبک عکاسی محصولات خود را انتخاب کنید. گرفتن عکسهای حرفه ای از محصول نیازمند آتلیه عکاسی تبلیغاتی با یک تیم متخصص و حرفه ای است تا فروش محصولات شما را چند برابر کند. مجموعه ایران مایند بهترین و حرفهای ترین عکاسی تبلیغاتی را با تیم متخصص و خلاق در یک استودیو مجهز انجام میدهد تا شاهد فروش شگفت انگیز خود باشید. جهت کسب اطلاعات بیشتر کافی است اینجا کلیک کنید.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0