کد خبر : 5032
تاریخ انتشار : شنبه ۹ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۶

تجهیز ۱۳ مرکز تجمیعی واکسیناسیون برای فرهنگیان در شهرستان‌های لرستان

تجهیز ۱۳ مرکز تجمیعی واکسیناسیون برای فرهنگیان در شهرستان‌های لرستان

  معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی لرستان از تجهیز ۱۳ مرکز تجمیعی واکسیناسیون برای فرهنگیان در شهرستان‌های استان خبر داد. دکتر مریم کوشکی امروز نهم مردادماه در  کمیته استانی واکسیناسیون فرهنگیان که در محل در معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی لرستان برگزار شد، اظهار کرد: واکسیناسیون کرونا برای فرهنگیان استان آغاز شده است. وی اضافه

 تجهیز ۱۳ مرکز تجمیعی واکسیناسیون برای فرهنگیان در شهرستان‌های لرستان

  معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی لرستان از تجهیز ۱۳ مرکز تجمیعی واکسیناسیون برای فرهنگیان در شهرستان‌های استان خبر داد.

دکتر مریم کوشکی امروز نهم مردادماه در  کمیته استانی واکسیناسیون فرهنگیان که در محل در معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی لرستان برگزار شد، اظهار کرد: واکسیناسیون کرونا برای فرهنگیان استان آغاز شده است.

وی اضافه کرد: پس از برگزاری کمیته واکسیناسیون فرهنگیان لرستان در معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی لرستان، واکسیناسیون کرونا برای فرهنگیان در شهرستان‌های کوهدشت و ازنا از جمعه هشتم مردادماه جاری آغاز شد.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی لرستان عنوان کرد: همچنین امروز ۱۳ مرکز تجمیعی واکسیناسیون در شهرستان‌های استان به غیر از خرم‌آباد تجهیز شده‌اند.

کوشکی گفت: همچنین طبق مصوبه کمیته ناظرین دانشگاه علوم پزشکی لرستان برعملکرد این مراکز تجمیعی نظارت می‌کنند.

آغاز مرحله دوم واکسیناسیون فرهنگیان از هشتم شهریورماه آینده 

در ادامه این جلسه، معاون تندرستی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش لرستان از آمادگی سایر شهرستان‌های استان به غیر از مرکز استان طی امروز برای شروع واکسیناسیون خبر داد و گفت: شروع واکسیناسیون کرونا برای فرهنگیان شهرستان خرم‌آباد منوط به هماهنگی با ناظرین مرکز بهداشت است.

فرید بهرامی شروع واکسیناسیون کرونا برای فرهنگیان خرم‌آباد را نیز در طول هفته جاری نهایی دانست و افزود: براین اساس در کمیته واکسیناسیون فرهنگیان  مقرر شد که ۱۷ پایگاه تجمیعی واکسیناسیون  و تیم‌های اجرایی در بزرگترین سالن‌ها و فضاهای آموزشی اداره کل آموزش و پرورش در تمامی شهرستان‌های استان از طرف این اداره تجهیز شوند.

وی خاطرنشان کرد: مرحله اول واکسیناسیون تا ۲۷ مرداد ماه به پایان خواهد رسید.

معاون تندرستی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش لرستان گفت: مرحله دوم برای واکسیناسیون فرهنگیان از هشتم شهریورماه آینده آغاز می‌شود که تا اواخر آن ادامه خواهد داشت.

منبع: ايسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها