کد خبر : 7739
تاریخ انتشار : شنبه ۱۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۱:۳۰

دستگیری کلاهبردار میلیاردی در کرمانشاه

دستگیری کلاهبردار میلیاردی در کرمانشاه

 فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از دستگیری فردی خبر داد که با جلب اعتماد مردم، 347 میلیارد ریال از آنان کلاهبرداری کرده بود. سردار “علی اکبر جاویدان” اظهار داشت: پس از شکایت تعدادی از شهروندان کرمانشاهی مبنی بر اینکه مورد کلاهبرداری توسط صاحب یک طلافروشی در بازار زرگرها قرار گرفته اند، رسیدگی به موضوع در دستور

دستگیری کلاهبردار میلیاردی در کرمانشاه

 فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از دستگیری فردی خبر داد که با جلب اعتماد مردم، 347 میلیارد ریال از آنان کلاهبرداری کرده بود.

سردار “علی اکبر جاویدان” اظهار داشت: پس از شکایت تعدادی از شهروندان کرمانشاهی مبنی بر اینکه مورد کلاهبرداری توسط صاحب یک طلافروشی در بازار زرگرها قرار گرفته اند، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد: کارآگاهان پلیس آگاهی پس از ثبت شکایات مردمی دریافتند که یک طلافروش اقدام به جمع آوری طلای تعدادی از مشتریان خود کرده و در قبال آن ماهیانه مبلغی به عنوان سود پرداخت می کرده است.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه افزود: این فرد پس از چندماه و جلب کامل اعتماد مشتریان، اقدام به کلاهبرداری 34 کیلو طلا که طبق نظر کارشناسان ارزش آن به 374 میلیارد ریال می رسید کرده و سپس متواری می شود

جاویدان خاطرنشان کرد: کارآگاهان پلیس آگاهی با دریافت این اطلاعات اقدامات تخصصی خود را آغاز و موفق به شناسایی و ردیابی فرد سارق در شهر “کرج” می شوند.

وی گفت: کارآگاهان در گام بعدی و پس از هماهنگی با مقام قضایی و پلیس آگاهی “البرز” به این استان عزیمت و در عملیاتی غافلگیرانه وی را دستگیر می کنند.

جاویدان با بیان اینکه هنوز از سرنوشت طلاهای کلاهبرداری شده خبری در دست نیست، تصریح کرد: تاکنون 12 نفر از این فرد شکایت کرده اند و شهروندانی هم که شکایتی در این خصوص دارند می توانند به اداره جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی کرمانشاه واقع در خیابان لشکر مراجعه و یا با شماره 08321825466 تماس بگیرند.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها