کد خبر : 739
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۳ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۸

راه اندازی سامانه شاخص‌های عملکردی دانشگاه تهران

راه اندازی سامانه شاخص‌های عملکردی دانشگاه تهران

معاون سامانه‌های اطلاعاتی مرکز فناوری‌های دیجیتال تهران از راه‌اندازی سایت شاخص‌های عملکردی در مرکز فناوری‌های دیجیتال این دانشگاه خبر داد. به گزارش ایسنا، دکتر مصطفی صالحی، ضمن اعلام این خبر گفت: در راستای رصد یکپارچه مدیران دانشگاه تهران، سایت شاخص‌های عملکردی دانشگاه به همت واحد هوش سازمانی مرکز فناوری اطلاعات به آدرس https://kpi.ut.ac.ir راه‌اندازی شده است. وی افزود:

راه اندازی سامانه شاخص‌های عملکردی دانشگاه تهران

معاون سامانه‌های اطلاعاتی مرکز فناوری‌های دیجیتال تهران از راه‌اندازی سایت شاخص‌های عملکردی در مرکز فناوری‌های دیجیتال این دانشگاه خبر داد.

به گزارش ایسنا، دکتر مصطفی صالحی، ضمن اعلام این خبر گفت: در راستای رصد یکپارچه مدیران دانشگاه تهران، سایت شاخص‌های عملکردی دانشگاه به همت واحد هوش سازمانی مرکز فناوری اطلاعات به آدرس https://kpi.ut.ac.ir راه‌اندازی شده است.
وی افزود: شناسایی شاخص‌ها و پیاده‌سازی این سایت، از سال ۱۳۹۸ آغاز شده بود و هم‌اکنون بر اساس داده‌های جاری و به‌روز آماده بهره‌برداری است. در این سایت که شامل بخش‌های برنامه‌ریزی، آموزشی، پژوهشی، اداری مالی، دانشجویی، معاونت بین‌الملل و فناوری‌های دیجیتالی است، امکان مشاهده بالغ بر ۷۰ شاخص عملکردی دانشگاه وجود دارد.
دکتر صالحی در ادامه ضمن تبیین اهم شاخص‌های عملکردی دانشگاه خاطرنشان کرد: تعداد دانشجویان شاغل به تحصیل، فارغ‌التحصیلان، آمار دانشجویان ورودی به تفکیک مقطع تحصیلی، نسبت دانشجویان به استادان، آمار دانشجویان ورودی غیر ایرانی به تفکیک مقطع تحصیلی، تعداد دانشجویان در خوابگاه به تفکیک مقطع تحصیلی، نسبت دانشجویان به ظرفیت خوابگاه‌ها و نسبت غذای رزرو شده به صرف شده به تفکیک سال‌ها را می‌توان از جمله این شاخص‌ها برشمرد.
معاون سامانه‌های اطلاعاتی مرکز فناوری‌های دیجیتال دانشگاه تهران در پایان تصریح کرد: همچنین تعداد اعضای هیأت علمی و کارکنان شاغل، روند مرتبه علمی هیأت علمی، متوسط حقوق و مزایای کارمندان و هیأت علمی، سرانه مقاله نشریات بر اساس ایندکس، مقالات ایندکس شده در نشریات، تعداد طرح‌های بنیادی برحسب سال و پهنای باند مصرفی اینترنت و اینترانت (مگابیت) به تفکیک مراکز و شاخص‌های برنامه دوم و سوم دانشگاه از دیگر شاخص‌های عملکردی دانشگاه در این سایت است. باید گفت در حال حاضر این سایت در داخل شبکه دانشگاه تهران و در دسترس هیأت رئیسه دانشگاه، جهت مدیریت روان و بهنگام قرار گرفته است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها