کد خبر : 7989
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۲:۱۴

روند اجرای پروژه عمرانی خیابان ارتش تبریز باید اصلاح شود

روند اجرای پروژه عمرانی خیابان ارتش تبریز باید اصلاح شود

 سرپرست شهرداری تبریز تاکید کرد: اجرای پروژه عمرانی خیابان ارتش تبریز باید اصلاح شود. مظفر سلیمانی‌، در بازدید از دو پروژه تقاطع غیرهمسطح ارتش و کمربندی میانی، اظهار کرد: متاسفانه بررسی‌ها نشان می‌دهد که دو پروژه، با حداقل برنامه‌ریزی و بدون زمان‌بندی آغاز شده و همین باعث شده، تقاطع ارتش با گذشت بیش از یک

روند اجرای پروژه عمرانی خیابان ارتش تبریز باید اصلاح شود

 سرپرست شهرداری تبریز تاکید کرد: اجرای پروژه عمرانی خیابان ارتش تبریز باید اصلاح شود.

مظفر سلیمانی‌، در بازدید از دو پروژه تقاطع غیرهمسطح ارتش و کمربندی میانی، اظهار کرد: متاسفانه بررسی‌ها نشان می‌دهد که دو پروژه، با حداقل برنامه‌ریزی و بدون زمان‌بندی آغاز شده و همین باعث شده، تقاطع ارتش با گذشت بیش از یک سال، پیشرفت فیزیکی قابل قبولی نداشته باشد.

وی با بیان این‌که ترافیک شدید این مسیر، به حق مورد انتقاد شهروندان است، افزود: در روزهای اخیر، پیگیری‌های مفصلی در مورد هر دو پروژه داشته‌ایم؛ خوشبختانه مشکلات مالی دو پروژه، بررسی و حل شده و مناطق دو، سه و سازمان عمران، متعهد شده‌اند که روند اجرای پروژه‌ها را تقویت کنند.

وی با تاکید بر این‌که منابع مالی دو پروژه، شارژ شده ‌است، ادامه داد: پیمانکار روگذر ارتش، مکلف شده تا پایان هفته، پروژه را با برنامه زمان‌بندی مشخص، شتاب ببخشد، در غیر این صورت، با کسی تعارفی نداریم و ساز و کار اجرای پروژه را عوض می‌کنیم.

به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، سلیمانی تاکید کرد: هیچ بهانه‌ای برای توقف دو طرح قابل‌قبول نیست و هر دو پروژه باید با تنطیم برنامه زمان‌بندی عملیاتی شوند.

منبع: ايسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها