کد خبر : 197385
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۶ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۲:۴۴

طراح آرکین می‌گوید بازی جهان باز ردفال در اصل «بیش از حد باز» بود

طراح آرکین می‌گوید بازی جهان باز ردفال در اصل «بیش از حد باز» بود

به گزارش خبر روز و به نقل از گيم تي پلي به گفته یکی از طراحان بازی، ردفال، تیرانداز کوآپ خون آشام آتی Arkane، در ابتدا با مشکل باز بودن بیش از حد روبرو بود. ردفال جدیدترین عنوان استودیو Arkane Deathloop و Dishonored است. Redfall در ابتدا زمانی که برای اولین بار در نمایشگاه ایکس

به گزارش خبر روز و به نقل از گيم تي پلي به گفته یکی از طراحان بازی، ردفال، تیرانداز کوآپ خون آشام آتی Arkane، در ابتدا با مشکل باز بودن بیش از حد روبرو بود. ردفال جدیدترین عنوان استودیو Arkane Deathloop و Dishonored است. Redfall در ابتدا زمانی که برای اولین بار در نمایشگاه ایکس باکس E3 2021 معرفی شد، بازی جالبی به نظر می رسید، یک بازی تیراندازی co-op که به وضوح از Left 4 Dead الهام گرفته شده بود، با یک تغییر بزرگ که دشمنان اصلی از انبوهی از زامبی ها به خون آشام های قدرتمند و فرقه های دیوانه مبادله شدند. می خواهند به موجودات شب تبدیل شوند. با انتشار گیم پلی اخیر در نمایشگاه بازی های Xbox و Bethesda 2022، Redfall یک بازی آینده است که بسیاری از افراد جامعه به آن توجه دارند.

Redfall’s Open World Was Originally ‘Too Open,’ Arkane Designer Says

پس از نمایشگاه Xbox و Bethesda Games، هاروی اسمیت، طراح بازی Arkane، با IGN صحبت کرد تا جزئیات بیشتری در مورد بازی و نحوه عملکرد آن ارائه دهد. در این مصاحبه، اسمیت چیزهای زیادی در مورد Redfall فاش کرد، اولین چیزی که او در مورد جهان باز بودن بازی صحبت کرد. پیش از این، در بازی‌های Deathloop و Dishonored، Arkane به بازیکنان اجازه می‌داد تا نقشه‌های گسترده‌ای را کاوش کنند، اما این نقشه کاملاً جهان باز نبود، و تعداد محدودی از مناطق وجود داشت که بازیکن نمی‌توانست به طور یکپارچه بین آنها سفر کند.

اکنون، Redfall در حال تغییر آن است. بازی همچنان مانند عناوین قبلی Arkane، کاوش را تشویق می‌کند، مگر با فضای بازی بسیار بزرگ‌تر. اسمیت بیان می‌کند که دنیای باز ردفال در ابتدا “بیش از حد باز” بود و اظهار داشت که به اندازه کافی مانع از بازیکن نشده است. اسمیت سپس ادامه داد که Redfall دو حوزه اصلی خواهد داشت. شهر Redfall وجود دارد که قبلاً در برخی از اسکرین شات های فاش شده دیده شده بود و نیمه اول ماموریت ها در آنجا انجام می شود و سپس مناطق روستایی بیشتری در یک منطقه دیگر وجود دارد.

فراتر از دنیای باز Redfall، اسمیت همچنین در مورد نحوه عملکرد کمپین در بازی صحبت کرد. در حالی که چهار کاراکتر قابل بازی در Redfall وجود دارد که به این معنی است که بازی بر روی co-op تمرکز دارد، اسمیت اظهار داشت که تجربه تک‌نفره لذت‌بخش‌تر نخواهد بود و فضایی «شحورآمیز» را فراهم می‌کند، همانطور که بازیکن پس از آن انجام می‌دهد. برای رویارویی با خون آشام های ردفال تنها بماند. ممکن است برای برخی از بازیکنان نیز بهتر باشد که به تنهایی این کار را انجام دهند، زیرا پیشرفت کمپین Redfall تنها به هر کسی که یک جلسه چند نفره را میزبانی می کند مرتبط خواهد بود.

Arkane در مورد عناصر مشارکتی Redfall نیز فکر زیادی کرده است، زیرا اسمیت در مورد هم افزایی هایی که شخصیت ها می توانند هنگام کار با هم ایجاد کنند، در کنار اینکه چگونه بین تیم شوخی می شود، مشابه دیگر بازی های co-op مانند Vermintide 2 صحبت کرد. و 4 مرده به جا گذاشت. به نظر می رسد که Arkane از دانش خود در مورد مکانیک مخفی کاری نیز استفاده می کند، زیرا دشمنان Redfall برای شناسایی بازیکنان به آگاهی خود از بینایی و صدا تکیه می کنند. در حالی که اسمیت بیان می کند که Redfall یک “بازی مخفی کاری فوق العاده هاردکور” نخواهد بود، اما دارای عناصر مخفی کاری است.

Redfall در سال 2023 برای PC و Xbox Series X/S منتشر می شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.