با ما همراه باشید

اخبار 13

ماجرای پیچیده استقلال و تبلیغات محیطی/ وعده‌هایی که رنگ عمل نمی‌گیرد!

منتشر شده

در

ماجرای پیچیده استقلال و تبلیغات محیطی/ وعده‌هایی که رنگ عمل نمی‌گیرد!

باشگاه استقلال هم‌چنان به دنبال گرفتن حقوق تبلیغات محیطی از سازمان لیگ است و این مساله در حالی مطرح می‌شود که دو طرف باید ضمانت‌نامه‌های قانونی به یکدیگر بدهند.

به گزارش ایسنا، مهم‌ترین چالش این روزهای مدیران باشگاه استقلال، گرفتن حق تبلیغات محیطی از سازمان لیگ است. طبق قراردادی که باشگاه استقلال با کارگزار جدید خود منعقد کرده است، ۵۰۰ میلیارد تومان به عنوان کف تعهد درآمدی قرار داده شده که از این عدد ۱۵۰ میلیارد تومان مربوط به تبلیغات محیطی باشگاه استقلال در بازی‌های خانگی است.

باشگاه استقلال در ابتدای تقابل خود با سازمان لیگ با انتشار بیانیه‌ای در۵ بند به ادعاهای سازمان لیگ پاسخ داد و تاکید کرد ادعاهای سازمان لیگ اشتباه است. در بخشی از این بیانیه آمده بود:‌ متاسفانه به گفته مسوولان سازمان لیگ در فصل جاری لیگ برتر، سازمان لیگ، با هیچ شرکتی به عنوان کارگزار تبلیغات محیطی، قرارداد منعقد نکرده و خود سازمان لیگ به مثابه یک شرکت تبلیغاتی یا کارگزار با اسپانسرها قرارداد می‌بندد که حاکی از روند اشتباه تبلیغات محیطی در فوتبال ایران است. سوال این است که چرا هیچ شرکتی حاضر به همکاری با سازمان لیگ نشده است و البته با چه منطق و اصولی و با چه کارنامه‌ای، خود سازمان لیگ در مقام کارگزار، امور تبلیغات محیطی را اداره می‌کند؟

در ادامه سازمان لیگ به بیانیه باشگاه استقلال پاسخ داد که در بخشی این بیانیه تاکید شده بود: طبق آیین‌نامه مصوب باشگاه‌ها و سازمان لیگ، واگذاری بخشی از تبلیغات محیطی ورزشی محل برگزاری مسابقات لیگ به شرکت‌های کارگزار تبلیغاتی غیرقانونی است و باشگاه استقلال به تنهایی امکان واگذاری تبلیغات را بدون مصوبه مجمع عمومی و هیات رییسه سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال نخواهد داشت بدیهی است در صورت نیاز به تغییر رویه فعلی التزام به طی فرآیند قانونی و دریافت مصوبه از سازمان لیگ طبق ضوابط فوق‌الذکر ضروری است.

اتفاقاتی که میان سازمان لیگ و باشگاه استقلال درباره تبلیغات محیطی رخ داد باعث شد تا مدیران عامل باشگاه‌های لیگ برتری و مسوولان فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ ۲ هفته پیش نشست مشترکی در هتل آکادمی فوتبال برگزار کنند که نتیجه آن نشست، ایجاد یک کارگروه تخصصی در این زمینه و با حضور مدیرعامل‌های باشگاه‌های لیگ برتری بود.

شکل‌گیری این کارگروه و در اختیار گرفتن تبلیغات محیطی توسط سازمان لیگ پس از این مصوبه هم نتوانست سازمان لیگ و مدیران باشگاه‌های لیگ برتری را به نتیجه مشخصی برساند که در روزهای اخیر گمانه‌زنی‌های جدیدی درباره حقوق تبلیغات محیطی مطرح شد و گفته می‌شود سازمان لیگ در صورت دریافت تضمین‌های لازم از باشگاه‌های لیگ برتری، می‌تواند این حقوق را به باشگاه‌های لیگ برتری دهد.

طبق پیگیری‌های خبرنگار ایسنا، مدیران باشگاه استقلال هم‌چنان با سازمان لیگ جلسات مختلفی برگزار می‌کنند و قرار است میان ۲ طرف ضمانت‌نامه‌های قانونی مختلفی رد و بدل شود تا به صورت مشروط تبلیغات محیطی به باشگاه‌های لیگ برتری تعلق بگیرد. هم‌چنین کارگزار باشگاه استقلال که ۱۵۰ میلیارد از تعهد درآمدی خود را به تبلیغات محیطی اختصاص داده است، اعلام کرده برای ارائه ضمانت‌نامه‌های قانونی آمادگی لازم را دارد. همچنین گزارش مالی فصل ۱۴۰۰-۱۳۹۹  باشگاه استقلال از سوی مسوولان سازمان لیگ ارائه شده است و در مورد نحوه درآمدها و چگونگی تقسیم آن بین باشگاه‌ها نیز گفت‌وگو شد.

با وجود این اتفاقات و جلساتی که برگزار شده است، هم‌چنان مشخص نیست سازمان لیگ چه تصمیمی برای تبلیغات محیطی مسابقات لیگ برتر در نظر گرفته است. از طرفی دیگر کارگزار باشگاه استقلال ابهامات مختلفی را در خصوص عملی کردن تعهد درآمدی خود بر جای گذاشته است و معلوم نیست این کارگزار در صورت بروز هر اتفاقی می‌تواند کف قرارداد تعیین شده را با باشگاه استقلال بپردازد یا اتفاقات دیگری قرار است رقم بخورد؟ مدیران باشگاه استقلال به دنبال مشخص کردن وضعیت تبلیغات محیطی و پس از آن نحوه تعامل خود با کارگزار خود هستند اما این تاخیر و به تعویق افتادن وضعیت دریافتی‌های باشگاه استقلال از منابع درآمدی خود می‌تواند این باشگاه را درگیر چالش‌های سخت‌تری کند.

منبع: ايسنا

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار 13

فعال برجسته فضای مجازی کشور همراه با خانواده اش در حادثه ای دلخراش در قم جان سپرد

منتشر شده

در

توسط

فعال برجسته فضای مجازی کشور همراه با خانواده اش در حادثه ای دلخراش در قم جان سپرد

ایسنا/قم محمدحسین فرج نژاد دیشب با موتور در بلوار غدیر در تصادف با یک خودرو به همراه خانواده اش به دیارباقی شتافت.

مهدی فراهانی سخنگوی اورژانس امروز در جمع خبرنگاران گفت:این حادثه که در بلوار الغدیر روبروی ورودی پردیسان رخ داده است متاسفانه 5 کشته برجای گذاشته است.

وی افزود: در این حادثه طبق گزارشات میدانی، موتورسیکلت دارای 5 سرنشین بوده است که پس از برخورد با خودروی سواری 206، 4 سرنشین موتورسیکلت در دم جان باختند و مصدوم دیگر که کودکی 4 ساله بدحال بوده است پس از دریافت اقدامات درمانی مناسب توسط کارشناسان فوریت‌های پزشکی به مرکز درمانی منتقل شده است.

وی گفت: راننده خودروی سواری نیز در این تصادف جان خود را از دست داده است و سرنشین خودرو پس از دریافت اقدامات درمانی به مرکز درمانی منتقل شده است.

وی اظهارکرد: خودرو پس از واژگونی دچار حریق شده است.

گفتنی است، فرد راکب موتور سیکلت دکتر محمدحسین فرج نژاد از مولفان و محققان و اساتید برجسته سواد رسانه ای کشور و از اعضای هیئت مدیره فضای مجازی حوزه بود که سالهای سال خدمات ارزشمندی در جبهه بندی علمی و سازمان دهی فضای مجازی جبهه انقلاب اسلامی ارایه کرده بود.

بیشتر فعالان فضای مجازی و علوم انسانی وی را به عنوان یکی از متخصص ترین کارشناسان کشور در زمینه صهیونیست شناسی می دانستند. تمرکز بخش مهمی از تحقیقات اخیر وی در زمینه رویکردهای ضد صهیونیستی بود.

وی به رغم مسئولیت ها و فعالیت های فراوان در منطقه پردیسان قم اجاره نشین بود و با موتور سیلکت تردد می کرد که متاسفانه شب گذشته، به همراه تمام اعضای خانواده اش دارفانی را وداع گفت.

منبع:ایسنا

ادامه مطلب

اخبار 13

۹ شهرستان استان بوشهر در وضعیت قرمز کرونایی

منتشر شده

در

توسط

۹ شهرستان استان بوشهر در وضعیت قرمز کرونایی

ایسنا/بوشهر طبق آخرین آمار رنگ‌بندی کشور، از ۱۰ شهرستان استان بوشهر به جز شهرستان دیّر همگی در وضعیت قرمز کرونایی قرار دارند.

طبق اعلام سامانه ماسک ۹ شهرستان گناوه، دیلم، تنگستان، عسلویه، کنگان، جم، دشتستان و دشتی، در شرایط قرمز کرونایی هستند و تنها شهرستان دیّر در وضعیت نارنجی قرار دارد.

پیش از این ۸ شهرستان بوشهر، گناوه، تنگستان، عسلویه، کنگان، جم، دشتی و دشتستان در شرایط قرمز کرونایی خواهند بود و ۲ شهرستان دیّر و دیلم در وضعیت نارنجی قرار داشتند.

به گزارش ایسنا، بر اساس آخرین آمار رنگ‌بندی کشور، ۲۳۲ شهرستان در وضعیت قرمز، ۱۱۷ شهرستان در وضعیت نارنجی و ۹۹ شهرستان در وضعیت زرد قرار دارند.

منبع:ایسنا

ادامه مطلب

اخبار 13

پیش بینی برداشت مکانیزه برنج در ۱۸۰ هزار هکتار از شالیزارهای گیلان

منتشر شده

در

توسط

پیش بینی برداشت مکانیزه برنج در ۱۸۰ هزار هکتار از شالیزارهای گیلان

ایسنا/گیلان معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی گیلان گفت: پیش بینی می شود بیش از ۱۸۰ هزار هکتار از شالیزارهای استان به صورت مکانیزه برداشت شود.

علی موسوی در جمع خبرنگاران با بیان اینکه با رعایت تقوویم زراعی از سوی برنج کاران نتایج خوبی از شالیزارها حاصل شد، اظهار کرد: از مجموع ۲۳۸ هزار هکتار از شالیزارهای گیلان، بیش از ۷۰ درصد در مرحله خوشه دهی است که متناسب با عملیات زراعی و مطابق با تقویم زراعی است.

وی افزود: پیش بینی می شود بیش از ۱۸۰ هزار هکتار از شالیزارهای استان به صورت مکانیزه برداشت شود.

موسوی ادامه داد: انجام به موقع عملیات کاشت، کاهش هزینه ‌تولید، صرفه جویی در وقت، افزایش بهره‌وری نیروی کار و افزایش تولید محصول ‌از جمله مزایای تولید مکانیزه برنج است.

وی تصریح کرد: عواملی نظیر سختی کار، ‌هزینه بالا ،عدم توجیه اقتصادی در کشت سنتی برنج  وحمایت سازمان جهاد کشاورزی در اعطای تسهیلات کشاورزی در راستای رونق تولید و کاهش میزان ضایعات برنج  موجب شده تا شالیکاران از ‌ورود ماشین آلات و تجهیزات مکانیزه کشت برنج استقبال کنند.

وی همچنین به کمباین داران توصیه کرد قبل از دروی مکانیزه برنج حتما نسبت به معاینه فنی دستگاهشان اقدام کنند.

منبع:ایسنا

ادامه مطلب
تبلیغات

برترین ها