کد خبر : 71513
تاریخ انتشار : جمعه ۱۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۶

ماینرهای در حال استخراج ارز در شهرک صنعتی خاموش شدند

ماینرهای در حال استخراج ارز در شهرک صنعتی خاموش شدند

  فرمانده انتظامی فارس از کشف ۸۰۰ دستگاه استخراج ارز دیجیتال و ۱۴۶ دستگاه کارت گرافیک قاچاق به ارزش ۱۰۰ میلیارد ریال در شهرستان شیراز خبر داد. سردار رهام‌بخش حبیبی اظهار کرد: ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان با اقدامات فنی و تخصصی مطلع شدند فردی در یک انبار در شهرک صنعتی شیراز اقدام به نگهداری

ماینرهای در حال استخراج ارز در شهرک صنعتی خاموش شدند

  فرمانده انتظامی فارس از کشف ۸۰۰ دستگاه استخراج ارز دیجیتال و ۱۴۶ دستگاه کارت گرافیک قاچاق به ارزش ۱۰۰ میلیارد ریال در شهرستان شیراز خبر داد.

سردار رهام‌بخش حبیبی اظهار کرد: ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان با اقدامات فنی و تخصصی مطلع شدند فردی در یک انبار در شهرک صنعتی شیراز اقدام به نگهداری و استفاده غیر مجاز از دستگاهای استخراج ارز می‌کند که بلافاصله بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی پلیس فارس، او افزود: ماموران ضمن هماهنگی با مقام قضائی به محل از قبل شناسایی شده اعزام و در بازرسی از آن مکان موفق شدند ۸۰۰ دستگاه استخراج ارز دیجیتال و ۱۴۶ دستگاه کارت گرافیک غیر مجاز را کشف کنند.

فرمانده انتظامی فارس با اشاره به اینکه در این خصوص مالک برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد، گفت: کارشناسان ارزش ماینرهای کشف شده را ۱۰۰ میلیارد ریال برآورد کرده‌اند.

 

منبع: ايسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها