کد خبر : 71482
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۲:۲۰

مجید اصدق سرپرست شهرداری ساوه شد

مجید اصدق سرپرست شهرداری ساوه شد

  اعضای شورای اسلامی شهر ساوه مجید اصدق را به عنوان سرپرست شهرداری ساوه انتخاب کردند. رئیس شورای اسلامی شهر ساوه در گفت‌وگو با ایسنا با اعلام این خبر اظهار کرد: نخستین جلسه علنی شورای ششم شهر ساوه پس از انجام مراسم تحلیف و انتخاب هیئت رئیسه در سالن جلسات فرمانداری این شهرستان بلافاصله دستور

مجید اصدق سرپرست شهرداری ساوه شد

  اعضای شورای اسلامی شهر ساوه مجید اصدق را به عنوان سرپرست شهرداری ساوه انتخاب کردند.

رئیس شورای اسلامی شهر ساوه در گفت‌وگو با ایسنا با اعلام این خبر اظهار کرد: نخستین جلسه علنی شورای ششم شهر ساوه پس از انجام مراسم تحلیف و انتخاب هیئت رئیسه در سالن جلسات فرمانداری این شهرستان بلافاصله دستور انتخاب سرپرست شهرداری در صحن علنی شورای شهر برگزار شد.

احمد حاج‌امینی افزود: اعضای منتخب شورا در این جلسه با اکثریت آرا مجید اصدق را به عنوان سرپرست شهرداری تا زمان تأیید نهایی شهردار آینده ساوه انتخاب کردند.

وی در خصوص انتخاب شهردار آینده اظهار کرد: گزینه‌های متعددی برای تصدی سکان شهرداری ساوه مدنظر است و اعضای شورای شهر در مهلت قانونی یکماهه با بررسی‌های لازم فرآیند انتخاب شهردار آینده را طی کرده و با در نظر گرفتن مشکلات شهر ساوه شهرداری توانمند و انقلابی را انتخاب خواهند کرد.

رئیس شورای اسلامی شهر ساوه در ادامه با اشاره به انتخاب اعضای کمیسیون شورای اسلامی این شهر گفت: پس از برگزاری انتخابات و با اکثریت آرا “کبری طاهری” به عنوان رییس کمیسیون اداری و مالی،   “مرتضی سعیدی‌نیک” رییس کمیسیون خدمات شهری، “علی بسطام” رییس کمیسیون املاک و حقوقی، “سعیده محمودی” رییس کمیسیون امور بانوان، “احمد حاج‌امینی” رییس کمیسیون نظارت و پیگیری، “سعید کریمی” رییس کمیسیون شهرسازی، “حجت الاسلام سیدعباس امینی” رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی، “محسن فیاضی” رئیس کمیسیون عمران و یدالله مظهر” رئیس کمیسیون حمل و نقل و ترافیک انتخاب شدند.

گفتنی است با آغاز اولین سال فعالیت شوراهای اسلامی شهر و روستا در دوره ششم، پس از انجام مراسم تحلیف، انتخابات هیئت رئیسه شورای شهر ساوه نیز برگزار شد.

در این جلسه که در فرمانداری ساوه برگزار شد پس از انجام رأی گیری، “احمد حاج امینی” با  ۵ رای، سکان هدایت شورای این شهر را برای یکسال بر عهده گرفت و علی بسطام دیگر نامزد ریاست شورا ۴ رای کسب کرد.

در ادامه رای گیری، با اکثریت آراء “کبری طاهری” به عنوان نایب رئیس “محسن فیاضی” دبیر اول و “مرتضی سعیدی نیک” نیز به عنوان دبیر دوم و “یدالله مظهر” به عنوان خزانه دار انتخاب شدند.

منبع: ايسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها