کد خبر : 7731
تاریخ انتشار : شنبه ۱۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۱:۲۷

مراقب مرزبندی‌های توهم آمیز باشیم

مراقب مرزبندی‌های توهم آمیز باشیم

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی گفت: باید مراقب خط کشی‌های توهمی و مرزبندی‌های توهم آمیز در جامعه باشیم. حجت الاسلام رضا نوری در خطبه‌های نماز جمعه این هفته مرکز استان با اشاره به تنفیذ و تحلیف رئیس جمهور و آغاز فعالیت دولت سیزدهم با آرای مردم و اهدای حکم مسئولیت توسط رهبر انقلاب اظهار

مراقب مرزبندی‌های توهم آمیز باشیم

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی گفت: باید مراقب خط کشی‌های توهمی و مرزبندی‌های توهم آمیز در جامعه باشیم.

حجت الاسلام رضا نوری در خطبه‌های نماز جمعه این هفته مرکز استان با اشاره به تنفیذ و تحلیف رئیس جمهور و آغاز فعالیت دولت سیزدهم با آرای مردم و اهدای حکم مسئولیت توسط رهبر انقلاب اظهار کرد: خط کشی‌هایی که امروزه ایجاد کرده‌ایم نباید مانع کار دولت برای انجام کار شود.

وی ادامه داد: مردمی بودن به معنای آن است که با فساد، فقر، بیکاری و تبعیض که بلای جان جوانان و جامعه است مبارزه شود و با این قبیل نارضایتی‌هایی که سبب ایجاد دلسردی می‌شود مقابله شود.

حجت الاسلام نوری ادامه داد: رئیس جمهور مردمی باید در کنار مردم و همراه آنان باشد و از همه ظرفیت‌های جوانان، نخبگان، طرح‌ها و برنامه‌های مردم استقبال کند و در نهایت نیز با مواردی که دشمن مردم است مبارزه کند. رئیس جمهور باید در کنار همه مردم، گروه‌ها و جناح‌ها باشد.

وی به ضرورت عبرت گیری دولت جدید از دولت گذشته نیز اشاره کرد و گفت: به فرموده مقام معظم رهبری، اعتماد بیگانه یکی از عبرت‌های دولت یازدهم و دوازدهم بود که دولت سیزدهم باید از آن‌ها درس بگیرد. هشت سال به دنبال بیگانه رفتن و جلب اعتماد آن‌ها سبب شد به هیچ نتیجه‌ای نرسیم. ایران به تعهد بین المللی پایبند بود اما بیگانه به آن عمل نکرد و تحریم‌ها را نیز افزایش داد.

امام جمعه بجنورد با اشاره به تعابیر به کار رفته توسط رهبر انقلاب درباره رئیس دولت سیزدهم اظهار کرد: مقام معظم رهبری در حکم تنفیذ و سخنانشان از تعابیری نظیر مردمی، از تبار علم، پرهیزگار، خردمند و عالم فرزانه و کارآمد استفاده کردند که بعضاً تاکنون بیان نشده بود. این‌ها جای تبریک دارد که چنین شخصیتی با چنین ویژگی‌هایی که از زبان رهبری بیان می‌شود بر سر کار باشد و فعالیت کند.

وی تصریح کرد: رئیس جمهور باید در تولید جهش ایجاد کرده و اشتغالزایی کند و مردمی بودن را نیز تا آخر حفظ نماید.

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی همچنین به روز خبرنگار نیز اشاره کرد و با تبریک این روز گفت: اهل قلم، مطالب و دغدغه‌های مردم را بیان می‌کنند، پیگیر مطالبات و خواسته‌های جامعه هستند و مسئولیت مهمی دارند که جا دارد این روز را به همه آن‌ها تبریک بگوییم.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها