با ما همراه باشید

تجارت

مشکل کامیون‌داران برای حمل کالا از بندر امام چیست؟

منتشر شده

در

مشکل کامیون‌داران برای حمل کالا از بندر امام چیست؟

دبیر کانون انجمن‌های صنفی کامیونداران کشور اعلام کرد: بی‌برنامه بودن و کوتاهی دستگاه‌ها و متولیان متعدد سبب شده تا حمل کالا در بندر امام با مشکل مواجه شود اما کم‌کاری کامیون‌داران در این زمینه به هیچ وجه درست نیست.

احمد کریمی در گفت‌وگو با ایسنا در پاسخ به سوالی درباره اینکه مشکل کالاهای انباشت‌شده در بندر امام خمینی (ره) برای بارگیری، تخلیه و جابه‌جایی به استان‌های دیگر چیست؟ اظهار کرد: از همان زمانی که انباشت کالا در بندر امام خمینی (ره) رو به افزایش رفت، مشکلاتی برای حمل و بارگیری آن‌ها به وجود آمد. در وهله نخست مساله بارگیری و تخلیه چغندر قند و صیفی جات به وجود آمد و از سوی  دیگر کشتی‌ها به مرور در این بندر اضافه شدند و حجم انبوهی کالاهای اساسی از جمله نهاده‌های دامی در بندر امام خمینی (ره) تخلیه شدند.

وی افزود: در حال حاضر که این مشکل را داریم به این دلیل است که طی سالیان گذشته هیچ توجهی به کاربری ناوگان نشده است یعنی از سال ۱۳۸۴ به بعد هیچ گاه نتوانستیم کامیون های اتاق دار بیاوریم و چین هر چه تولید کرده ما آن را وارد کشور کرده‌ایم. به عبارت دیگر از آن سال تا کنون تنها واردات کامیون‌های چینی آن هم کشنده انجام شده و در زمینه کامیون‌های اتاق‌دار که می‌توانند کالاهای اساسی را حمل کنند تنها تعداد محدودی کامیون‌های بنز تولید داخل در کشور هستند.

دبیر کانون انجمن‌های صنفی کامیونداران کشور با اشاره به اینکه ناوگان ما فرسوده است، ادامه داد: اگر کامیونی برای حمل بار به بندر امام خمینی (ره) می‌رود باید یک هفته در تعمیرگاه کرایه‌ای که گرفته را هزینه کند تا این ماشین دوباره برای بارگیری آماده شود و این زمانی طولانی را می‌گیرد. این در حالی است که اگر کامیونی فرسوده نباشد در ماه تا هشت سرویس هم می‌تواند برای بارگیری به بندر امام سفر کند اما با این شرایط توانایی کامیون فرسوده تا حدود سه سرویس در ماه کاهش می‌یابد.

کریمی بی‌برنامه بودن و و ناهماهنگی برای ترخیص کالا را یکی از مشکلات کامیون‌داران دانست که سبب کندی تخلیه و بارگیری کالا از بندر امام خمینی (ره) می‌شود و گفت: کامیونداران در بندر امام خمینی (ره) به همین دلیل، مدت طولانی منتظر می‌مانند چرا که فرآیند ترخیص کالا تا مرحله بارگیری بسیار طولانی است.

وی با بیان اینکه بضاعت کامیون‌ها و کامیون‌داران برای حمل کالا از بنادر در همین حد است و کم‌کاری کامیون‌داران به هیچ وجه تایید نمی‌شود، اظهار کرد: البته در این زمینه پیشنهادهایی داده‌ایم تا کامیون‌هایی که در معادن و کالاهای ساختمانی فعالیت می‌کنند اگر معاینه فنی دارند به بندر امام خمینی بروند و به حل این مشکل کمک کنند.

دبیر کانون انجمن‌های صنفی کامیونداران کشور درباره ابزار تشویقی مانند لاستیک و روغن نیز اعلام کرد: ابزار تشویقی آنگونه که باید نمی‌تواند جبران مشکلاتی باشد که وجود دارد. البته وقتی می‌بینیم که دامداری زودتر از موعد دام خودش را به دلیل نبود نهاده و خوراک ذبح می‌کند، ناراحت هستیم رانندگان هم از زمان جنگ تا حوادث اخیری  مانند زلزله و سیل همراه مردم بوده و از خود گذشتگی بسیاری کرده‌اند. به عنوان مثال وقتی یک نفر برای زلزله سرپل ذهاب درخواست داد، تنها هزار کامیون از اصفهان به صورت رایگان به سمت سرپل ذهاب برای بارگیری و حمل کالا برای زلزله زدگان عازم شدند.

کریمی با انتقاد از کرایه‌های پایین شرکت پشتیبانی امور دام و تاخیر در پرداخت آن، گفت: وقتی کامیونی ناگزیر است از اقساء و نقاط کشور به بندر امام برود و یک سر خالی هم باشد، با این کرایه تن بر کیلومتر نمی‌تواند برود و باید برایش صرفه اقتصادی وجود داشته باشد. اما اگر در این میان راه حلی پیشنهاد شود که به کامیونداران، بیشتر توجه شود، به هیچ وجه کامیونداری دریغ نخواهد کرد.

وی با بیان اینکه بار بسیاری در بندر امام خمینی تخلیه شده که تا پنج میلیون تن هم برآورد شده است، گفت:  در حال حاضر حداقل  ۵۰ هزار کامیون در کشور می‌توانند بار از بندر امام خمینی (ره) حمل و جا به جا کنند اما کامیوندار تنها به دنبال لاستیک تشویقی نیست و این نگرانی وجود دارد که نتوانند به این وعده عمل کنند چرا که تعداد لاستیک‌های دولتی کم هست و اگر لاستیکی نباشد بی اعتمادی را سبب می‌شود اما روغن که گفته می‌شود در بندر امام توزیع می‌شود، می‌تواند یک ابزار تشویقی باشد اما ساختار حمل و نقل باید اصلاح شود و همه دولت های گذشته به بخش حمل و نقل جاده ای توجهی نداشتند.

دبیر کانون انجمن‌های صنفی کامیونداران کشور تصریح کرد: بسیاری از دستگاه‌ها مانند وزارت صمت، وزارت جهاد کشاورزی و… با بی برنامه‌گی و ناهماهنگی همه مشکل را به گردن کامیون‌داران و سیستم حمل و نقل می‌اندازد، در حالی که اینگونه نیست.

منبع:ایسنا

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تجارت

برگشت خوردن محصولات کشاورزی فقط مختص ایران نیست

منتشر شده

در

توسط

وزیر جهاد کشاورزی گفت: موضوع برگشت خوردن محصولات کشاورزی موضوع فنی است. بحث تازه ای نیست و در همه کشورها اتفاق می‌افتد.

 سید جواد ساداتی نژاد در سفر به هرمزگان و در بازدید از بخش های مختلف کشاورزی این استان با بیان اینکه ظرف یک هفته آینده خبرهای خوبی درباره فلفل دلمه‌ای خواهد رسید، گفت: همه بحث فلفل دلمه و اتفاقاتی که در روسیه افتاد فنی نیست. بخش زیادی از گفت وگوهایی که در سایت ها منتشر شد از خارج کشور هدایت می شد.

وی ادامه داد: کشاورزان با غیرت ایرانی ۱۳۰ میلیون تن غذا تولید می کنند و مردم ما سالهاست که از این غذا بهره مند می شوند. نحوه برخوردی که در این مورد صورت گرفت به نظر من در شأن کشاورزان زحمتکش ایرانی نبود. کشاورزی تولید ملی کشور است و اینگونه برخوردها صحیح نبوده و مورد قبول ما هم نیست.

وزیر جهاد کشاورزی اضافه کرد: کشاورزان ایرانی کمترین میزان مصرف سم را در دنیا دارند. همچنین به دلیل بالا بودن قیمت کود، کشاورزان ما به زمین کم کود می دهند.

وی تصریح کرد: تمام صحبت روسیه این بود که از چهار نوع آفت کش در این محصولات استفاده شده که این آفت کش ها در روسیه رجیستر نشده است. این سمومی که در روسیه به گفته آنها ثبت نشده در کشور ما و اتحادیه اروپا رجیستر شده و از آفت کش های کم خطر هم است.

به گفته وی اینکه محصول یا محموله‌ای در کشور دیگری ممنوعیت پیدا کند موضوع تازه ای نیست و همیشه وجود داشته است. از طرفی فقط مختص ما نیست و در دنیا هم چنین اتفاقاتی می افتد.

ساداتی نژاد با بیان اینکه در حال حاضر ذرت از برزیل وارد می کنیم اظهارکرد: گاهی اوقات ممکن است محموله‌های وارد کشور شود و بخش قرنطینه ای کشور آن را بررسی و توقیف کند.  ۹ میلیون تن ذرت  وارد می کنیم. این یعنی همه آنها به درد نمی خورد؟ یعنی کشوری که ۲۵ درصد ذرت دنیا را تامین می کند محصولاتش مشکل دارد؟

وی در پایان گفت: این موارد عادیست و باید به آن نگاه فنی داشت. این موضوع سیاسی نیست و کسی نباید نگاه سیاسی به آن داشته باشد.

 

ادامه مطلب

تجارت

آیا صادرات کیوی به هند متوقف شده است؟

منتشر شده

در

توسط

سرپرست دفتر توسعه صادرات وزارت جهاد کشاورزی گفت: مدت کوتاهی است که صادرات کیوی به هند متوقف شده و قرار است در این خصوص با طرف هندی وارد مذاکرات بین المللی شویم.

مسعود بصیری در گفت‌وگو با ایسنا،   در پاسخ  به چرایی توقف صادرات کیوی به هند گفت: چندی پیش هند محموله کیوی ایران را برگشت زد و اعلام کرد که آفات شپشک در کیوی وارداتی ایران وجود دارد. مرکز تحقیقات گیاهپزشکی ما نیز وجود این نوع شپشکی را که هند اعلام کرده بود به  طور کل رد و اعلام کرد که تاکنون این نوع شپشک در باغات کیوی ایران گزارش نشده است.

وی ادامه داد: از آن طرف نیز تجار محموله‌هایی از کیوی به امارات و از آنجا به  هند بردند و اینکه انگیزه تجار از این اقدام چه بوده هنوز مشخص نیست.

سرپرست دفتر توسعه صادرات وزارت جهاد کشاورزی اضافه کرد: هند اعلام کرده که هر محموله‌ای وارداتی به این کشور باید مسیر قرنطینه ای خود را طی کند. بر همین اساس سازمان حفظ نباتات کشور ما چندین درخواست به آنها داده‌اند که مذاکرات بین‌المللی داشته باشیم ولی طرف هندی هنوز پاسخی نداده است.

وی تصریح کرد: مدت کوتاهی است که صادرات کیوی به هند متوقف شده و منتظریم این ابهامات مرتفع شود.

بصیری در پایان گفت:تصور داریم که  شاید این برگشت خوردن‌ها ناشی از شیطنت‌های برخی از کشورها باشد.

منبع: ايسنا

ادامه مطلب

تجارت

امنیت جاده ها با نیوجرسی

منتشر شده

در

توسط

 

امنیت جاده و بزرگ راه ها با نیوجرسی بتنی رایان پی بتن در ابعاد قالبها و قیمت های مناسب

امروزه با توجه به توسعه صنعت در اجرا و توسعه پروژه های ساخت قطعات بتنی و سهولت اجرا و ساخت پروژه های ساختمانی قطعات پیش ساخته بتنی، با توجه به کیفیت بالای قطعات، پیمانکار از قطعات پیش ساخته استفاده می کند که ابعاد مختلفی دارد.

رایان پی بتن فروش و ارائه انواع نیوجرسی و مینی نیوجرسی در اندازه های مختلف دال‌‌‌‌های ترافیکی و غیر ترافیکی سنگدال بتنی قالب دو طرفه نیوجرسی شهری با کارمند های بسیار حرفه ای در مشاوره و نیاز سنجی و متخصصین حرفه ای در آزمایشگاه در تلاشند برای تولید محصول بی نقض مشغول به فعالیت هستند

این قطعه بتن پیش ساخته با توجه به شرایط فعلی پروژه های سطح شهر در اندازه های مختلف قابل ساخت بوده و با سفتی و بدون سفتی قابل ساخت می باشد. در کنار جاده ها یا خیابان ها استفاده می شود و همچنین می توان از آن به عنوان یک کانال بسته استفاده کرد که در آن سنگ ریزه بتنی روی پوشش جعبه قرار می گیرد.

قطعات بتنی

قطعات بتنی که در ایران به بلوک نیوجرسی نیز معروف است. کلمه “نیوجرسی” از نیوجرسی بزرگراه ها گرفته شده است زیرا اولین مدل در دهه 1950 در آنجا طراحی و ساخته شد. مهمترین دغدغه در ساخت و تولید این قطعات ایمنی، امنیت و کنترل حوادث و سوانح است.

این قسمت از استحکام کششی بالا، افزودن مایعات، پودرها، آب تمیز، هرگونه ترکیب و مواد آلی و همچنین دنده های ساخته شده از قلیایی، اسیدها، مخلوط ماسه مخلوط، سیمان های نوع I و II و اتصالات مکمل ساخته شده است. تمامی مواد فوق با هم ترکیب شده و برای محافظت و امنیت قطعه ای بسیار بادوام با ابعاد و اشکال مختلف را تشکیل می دهند.

بتن رایان قادر به ساخت نیوجرسی بتنی جدید با طول بیش از 6 متر تا 8 متر می باشد که تمامی مراحل ساخت با کنترل کیفی به دقت تست شده و نتیجه لحظه به لحظه ثبت می شود.

D:\Tasvir-aks\beton\bb9.jpg

ساخت قیمت ابعاد نیوجرسی بتنی پیش ساخته

با توجه به ابعاد و محل استفاده اعلام شده و همچنین بسیاری از پارامترهای دیگر، این محصول دارای قیمت متفاوتی است که نیاز به بررسی بیشتر دارد. برای بررسی پروژه و دریافت قیمت بتن در نیوجرسی می توانید با مشاورین ما تماس بگیرید و مشاوره رایگان دریافت کنید.

ابعاد این نیوجرسی آماده بسته به محل نصب و استفاده متفاوت است که به بررسی چند نمونه می پردازیم.

در خیابان و منطقه های با دید کم 900 کیلوگرم کف  60 سانتر متر ارتفاع 80 سانتی متر طول 150 سانتی متر

تمام جاده خارج شهری بزرگراه وزن تقریبی 1.2 تن کف  70 سانتر متر ارتفاع 20 الی 80 سانتی متر طول 400 سانتی متر جاده های برون شهری و بزرگراه ها وزن تقریبی 5.3 تن کف  70 الی 110 سانتر متر ارتفاع 100  سانتی متر طول 600 سانتی متر

وزن این خرید نیوجرسی بتنی با توجه به منطقه انتخابی و نوع استفاده متفاوت است و از مقدار تخمینی یک تن شروع می شود و گاهی تا شش تن می رسد.

D:\Tasvir-aks\beton\bb12.jpg

سیمان، سنگریزه، آب، آرماتور فولادی، افزودنی، درز وجود دارد که میزان استفاده از هر کدام با توجه به نوع کار تنظیم می شود. سیمان – سیمان مورد استفاده در نیوجرسی باید به عنوان نوع 1 و نوع 2 بر اساس استانداردهای ایران انتخاب شود.

سنگدانه – ماسه، ماسه عدس و ماسه بادام از مخلوطی از این سه نوع مورد تایید ساخت نیوجرسی به دست می آیند.

آب – آب مصرفی در این فرآیند باید عاری از املاح، مواد آلی، قلیایی و اسیدی باشد، یعنی تمیز باشد.

میلگرد – میلگرد با حداقل مقاومت 400 مگاپاسکال برای افزایش مقاومت نیوجرسی های بتن استفاده می شود.

اتصالات – این اتصالات باید برای افزایش مقاومت و همچنین برای جلوگیری از شکستن مواد در هنگام ضربه شدید مانند تصادف استفاده شود.

اتصالات – این اتصالات باید برای افزایش مقاومت و همچنین برای جلوگیری از شکستن مواد در هنگام ضربه شدید مانند تصادف استفاده شود.

کاربرد نیوجرسی بتنی پیش ساخته

استفاده اولیه از بتن در نیوجرسی جداسازی خطوط ترافیکی و در برخی موارد برای جاده ها و موانع است.

این قطعات به گونه ای طراحی شده اند که در صورت برخورد با وسیله نقلیه آسیب کمتری داشته باشند و همچنین از عبور خودرو در جهت مخالف و برخورد در جهت مخالف جلوگیری کنند. جداسازی جاده دو طرفه

ایستگاه ‌های کنار جاده ‌ای کم تردد- تفکیک محوطه ‌های صنعتی کارخانه و تولیدی

استفاده در دوربرگردان‌ ها جلوگیری از تصادف های احتمالی به خاطر سرعت اتوموبیل های روبه رو

کنار جاده ‌های فرعی جلوگیری از سقوط به دره و مسیر های اشتباهی

رفوژ وسط خیابان‌ های اصلی جهت ایجاد فضای سبزشهری افزایش ایمنی سطح معابر شهری جداسازی خطوط ترافیکی

دال بتنی

سنگدال بتنی  بتنی که به طور خاص ساخته شده است، بسیاری از مشکلات را در روند ساخت و ساز، راه و شهرسازی حل کرده است. انواع دال بتنی سرعت کار را دو برابر می کند و منجر به اطمینان بیشتر در کیفیت کار می شود.

این نوع بتن پیش ساخته که به صورت سقفی و یا در مواردی دیواری استفاده می شود در سراسر ایران و جهان مورد استفاده قرار می گیرد که نشان دهنده اهمیت خرید دال های بتنی است.

انواع روش تولید نیوجرسی بتنی پیش ساخته

اتصال در NJ به معنای افزایش مقاومت بتن است تا بلوک بتنی از بین نرود تا مقاومت در برابر حوادث افزایش یابد و حادثه کنترل و خنثی شود.

نیوجرسی به نام مفصل نیوجرسی شناخته می شود. استفاده از مصالح ساختمانی کاملا اختیاری بوده و بستگی به نوع پروژه دارد.

ویژگی های فنی بتن نیوجرسی رایان باتن در کارخانه رایان باتن با پیشرفته ترین آزمایشگاه ها مهندسی و تولید می شود و مواد لحظه به لحظه و در نتیجه آزمایش می شوند تا از حوادث غیرمنتظره جلوگیری شود و بهترین نتیجه را برای رایان عزیزمان ارائه دهد.

تولید نیوجرسی بتنی آماده با توجه به پروژه و نیاز متفاوت است، در حال بررسی انواع جرسی های جدید هستیم.

بتن ریزی در قالب های معکوس و بتن ریزی در قالب ایستاده و روش دستی و روش سنتی و تولید قطعات درجا

تولید به صورت اتوماتیک همه موارد فوق با یک متریال یکسان را طی می کنند، فقط شکل خروجی و نحوه ساخت آن متفاوت است، اما در نهایت خروجی بهترین است و از نظر مواد و کیفیت یکسان است.

قالب های NJ که در بتن ایران رایان بتن ساخته و تولید می شود. در برخی موارد، صاحب کسب و کار خواستار لوگوی خاصی برای مجموعه خود بر روی بتن آماده می باشد که اولین قدم طراحی شده برای مشتری محترم قالب های بتن در نیوجرسی و پس از رضایت تولید انبوه میشود.

تمامی مراحل تولید را از صفر تا 100 بتنی پیش ساخته در مجتمع رایان ایران انجام می دهد، اکثر قطعات تولیدی منحصراً توسط بتن رایان ساخته می شود و در هیچ جای دیگری امکان ارائه نمونه مشابه را نخواهید داشت.

قالب بتن NJ را می توان در اندازه های 1 متر تا 6 متر بسته به کاربرد تولید کرد، بتن 1 متری NJ اغلب در مکان هایی که نیاز به یک NJ کوچک برای تثبیت فضا است استفاده می شود. این اتفاق می افتد، و در برخی از نقاط 6 متری نیوجرسی که منطقه بزرگ است و به طور کاملابه نیوجرسی بزرگ نیاز دارد.

بنابراین از آنها برای تکمیل سریع پروژه و صرفه اقتصادی آن استفاده می شود. این نوع نیوجرسی به دلیل اینکه قالب دارند و در عین حال ساخته و آماده می شوند کمی ارزانتر هستند.

قالب های پیش ساخته و استفاده شده نیوجرسی را می توان در رایان بتن با قیمت های مناسب خریداری کرد. برای اطلاع از موجودی قالب های آماده نیوجرسی می توانید با ما تماس بگیرید. اکثر قالب ها در نیوجرسی ایجاد می شوند و منحصراً برای پروژه های قابل اجرا استفاده می شوند و شما می توانید آنها را با قیمت مناسب تهیه کنید.

کاربردهای خاص سنگدال بتنی

به طور کلی سنگدال بتنی ها در دو مدل افقی و عمودی تولید می شوند. از مدل های افقی برای سقف و کف و مدل های عمودی به عنوان دیوارهای پیش ساخته استفاده می شود. بنابراین به طور قطع می توان گفت که سازندگان انواع سنگدانه های بتنی بار سنگینی را در زمینه ساخت و ساز تحمل می کنند.

ساخت این نوع محصول نهایی نیاز به مهارت و تجربه بالایی دارد که تنها توسط افراد با دانش بالا در این زمینه انجام می شود. با پیشرفت سریع ساخت و ساز، استفاده از دال های بتنی و دیوارهای بتنی بسیار مورد استقبال قرار می گیرد، بنابراین انواع مختلفی وجود دارد.

خرید قالب نیوجرسی قالب های نیوجرسی برای بتن پیش ساخته با قیمت های مقرون به صرفه با طرح مورد نظر شما طراحی و تولید می شود. فرآیند ساخت و تولید بلوک نیوجرسی بسته به پروژه و کاربرد متفاوت است و بسته به درخواست مشتری ممکن است شکل خاصی داشته باشد مشتری مورد نیاز است. و در اسرع وقت آماده و به کارفرما تحویل داده شود.

تمامی محصولات رایان بتن قیمت مناسبی دارند و قطعات بتنی پیش ساخته این دسته بسته به نیاز و کاربرد در قالب های مختلف اعم از وزن و ابعاد مختلف اندازه گیری و ساخته می شوند.

برای مشاوره رایگان با مشاوران متخصص ما می توانید با شماره های در نظر گرفته شده در گروه تماس بگیرید.

فروش قالب نیوجرسی فروش انواع نیوجرسی با طرح ها و لوگوهای خاص به انتخاب خود می توانیم قطعه مورد نیاز را با آرم یک شرکت یا سازمان خاص برای پروژه طراحی کرده و پس از ثبت نهایی به تولید انبوه برسانیم.

قالب های نیوجرسی را می توان در ابعاد و اندازه های مختلف از 1 متر تا 8 متر بسته به محل و نوع پروژه ساخت.

در صورت نیاز به طراحی و تولید قطعات بتنی پیش ساخته از جمله بتن پیش ساخته از نیوجرسی با نرخ های مقرون به صرفه و تحویل زودهنگام با شماره تلفن ثابت شرکت تماس گرفته و قرارداد را امضاء نمایید.پس از دریافت مشاوره رایگان می توانید با رایان مشورت نمایید شرکت رایان پی بتن.

برای برآورد هزینه با استفاده از قیمت بتن نیوجرسی علاوه بر لیست قیمت بتن آماده نیوجرسی، شرح پروژه و اطلاعات کلی به نیروهای پشتیبانی ما در مورد نوع پروژه که می توانید با دانستن حدود قیمت شروع و قیمت نهایی هزینه پروژه را تخمین بزنید.

برای اطلاع از تمامی محصولات این شرکت می‌توانید به سایت این مجموعه به آدرس الکترونیکی  rayanpeybeton.ir مراجعه کرده 09122123017 و اطلاعات مورد نیاز را کسب‌کرده و جهت سفارش انواع نیوجرسی بتنی از این شرکت اقدام کنید.

ادامه مطلب
تبلیغات

برترین ها