با ما همراه باشید

ورزشی

نوروزی: هر ۵ فرنگی کار ایران شانس مدال المپیک هستند/ فدراسیون دست سرمربی تیم ملی را باز گذاشت

منتشر شده

در

نوروزی: هر ۵ فرنگی کار ایران شانس مدال المپیک هستند/ فدراسیون دست سرمربی تیم ملی را باز گذاشت

دارنده مدال های طلای جهان و المپیک و مشاور عالی رییس فدراسیون کشتی در تیم های ملی کشتی فرنگی با بیان اینکه فدراسیون کشتی دست سرمربی را برای انتخاب کشتی گیر و کادر فنی باز گذاشت، گفت: هر ۵ فرنگی‌کار ما شانس کسب مدال دارند و به طور قطع در برخی اوزان نیز شایسته رسیدن به مدال طلا هستیم.

امید نوروزی در گفتگو با ایسنا، درباره وضعیت تیم ملی کشتی فرنگی در آستانه حضور در المپیک توکیو، اظهار کرد: جا دارد ابتدا از دکتر دبیر و آقای سوریان صمیمانه تشکر کنم که تمام و کمال در خدمت تیم های ملی کشتی آزاد و فرنگی بودند و تمام سعی و تلاششان را کردند تا کار را طبق خواسته و نظر سرمربیان و کادرهای فنی تیم های ملی جلو ببرند تا نقص و کاستی در کار نباشد.

دارنده مدال های طلای جهان و المپیک، افزود: تیم جوان و در عین حال با تجربه و بسیار خوبی داریم و مطمئنا هر ۵ فرنگی‌کار ما شانس کسب مدال المپیک را دارند و در برخی اوزان نیز شانس کسب مدال طلا خواهیم داشت. المپیک بزرگترین رویداد ورزشی جهان است و امیدوارم همه بچه ها در بهترین شرایط روی تشک بروند و مقابل رقبایشان به برتری برسند.

وی تصریح کرد: با شناختی که از وضعیت آمادگی تیم ها و کشتی گیران شاخص دنیا دارم و همچنین مشاهده شرایط بچه هایمان و نتایجی که در مسابقات گرفته اند، صد در صد معتقدم تمام فرنگی کاران ما شانس کسب مدال المپیک را دارند و در برخی اوزان نیز شایسته کسب مدال طلای المپیک هستند. هم ما و هم کادر فنی و کشتی گیران نباید این فرصت طلایی را از دست بدهیم و نهایت بهره را از این موقعیت داشته باشیم.

نوروزی درباره میزان حمایت های فدراسیون کشتی از تیم های ملی کشتی آزاد و فرنگی برای حضور موفق در المپیک توکیو، گفت: ببینید فدراسیون کشتی و شخص آقایان دبیر و سوریان، الحق و الانصاف هر کمک و درخواستی که تیم های ملی داشته اند را برآورده کردند، حتی در برخی اوزان صفر تا صد، انتخاب کشتی گیران را به سرمربی تیم ملی واگذار کردند و دست او را برای انتخاب کشتی گیر و همچنین کمک مربیان باز گذاشتند تا خواسته های کادر فنی محقق شود.

وی خاطرنشان کرد: امیدوارم در روز مسابقه هم بچه ها و هم کادر فنی سنگ تمام بگذارند و انتظارات مردم را برآورده کنند. از رییس فدراسیون و نایب رییس فدراسیون تشکر می کنم که همه گونه حمایت را از تیم های ملی کشتی داشتند و امیدوارم شاهد درخشش آزاد و فرنگی کاران ایران در المپیک توکیو باشیم.

منبع: ايسنا

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورزشی

جدیدترین مساله تلویزیون روی آنتن زنده

منتشر شده

در

توسط

جدیدترین مساله تلویزیون روی آنتن زنده
عکس تزیینی است

نود و هفتمین دربی تهران با تساوی دو تیم استقلال و پرسپولیس به «جنگ سرد» تعبیر شد و آنچه بیش از اتفاقات درون زمین نگاه ها را به سمت خود جلب کرد، حجم بالای تبلیغاتِ آزاردهنده اطرافِ زمین بود که لحظه ای بیننده تلویزیون را رها نکرد.

این وضعیت جدید، بار دیگر پرسشی قدیمی را هم یادآور شد که اگر صداوسیما با مسوولان فوتبال بر سر حق پخش مسابقات به توافق می رسید، آیا امروز پوشش تلویزیونی مسابقه دو تیم مطرح پایتخت را با کیفیتی این چنین نازل شاهد بودیم؟

شنبه ـ ۱۳ آذر ماه ـ دو تیم استقلال و پرسپولیس برای نود و هفتمین بار مقابل چشم بیننده تلویزیونی که اجازه حضور در استادیوم آزادی را هم نداشت، به مصاف هم رفتند. فضای استادیوم خالی از تماشاگر و مسابقه ای که در نهایت گلی هم به همراه نداشت، به اندازه کافی از جذابیت های دربی کاسته بود و این مساله، با فضای استادیومی مملو از بیلبوردهای تبلیغاتی، دوچندان هم می شد.

حجم بالای تبلیغات در استادیوم آزادی، برای لحظاتی در نیمه اول صدای گزارشگر مسابقه را هم درآورد؛ به نحوی که محمدرضا احمدی حدود دقایق ۲۰ بازی در جملاتی، با انتقاد از حجم بالای تبلیغات و شلوغی کنار زمین، در عین حال اعلام کرد که به نظر می رسد همه ـ هم استقلال که استادیوم را پر از تبلیغات کرده و هم سازمان لیگ بخاطر روشن شدن ال ای دی ها ـ از این توافق راضی هستند و تنها بیننده تلویزیون است که حرص می خورد که نمی تواند به استادیوم بیاید و مجبور است این حجم از تبلیغات را تحمل کند و همکاران ما که نمی توانند تصاویر باکیفیتی را ارسال کنند.

اما چه شد که داربی ۹۷ به این وضعیت رسید؟

سالها رایزنی و چانه زنی با صداوسیما برای پرداخت حق پخش مسابقات و برگزاری جلسات متعدد و در نهایت زیر بار نرفتن مسوولان رسانه برای پرداخت این پول و از طرفی افزایش مشکلات مالی تیم ها پس از شیوع کرونا به دلیل نبود تماشاگر و بلیط فروشی، سرانجام تهمیدی جدید را پیش روی مدیران فوتبالی قرار داد؛ واگذاری تبلیغات محیطی به تیم های میزبان و واریز سهمی از درآمد آن به حساب سازمان لیگ. راه حلی که استارت آن توسط تیم استقلال زده شد و حمید سجادی، وزیر ورزش هم با بیان حمایت صریح خود از سپرده شدن تبلیغات محیطی به باشگاه‌ها، اعلام کرد که «پرسپولیس و مدیرعامل این تیم نیز اظهار داشت اگر استقلال در اجرای تبلیغات محیطی موفق بود ما هم از آن استقبال می کنیم.»

دوم آبان ماه امسال بود که باشگاه استقلال طی اطلاعیه‌ای اعلام کرد که تبلیغات محیطی با مصوبه هیات رئیسه سازمان لیگ در بازی های خانگی در اختیار این باشگاه قرار می‌گیرد. هرچند این خبر در ادامه از سوی سازمان لیگ رد شد اما عملا ۲۸ آبان ماه در بازی استقلال و نساجی، کارگزار آبی‌پوشان تهرانی برای اولین بار مجوز نصب تابلوهای تبلیغاتی کنار زمین را دریافت کرد. دهم آذر ماه هم مدیرعامل باشگاه استقلال در نامه‌ای به رئیس سازمان لیگ خواستار همکاری عوامل اجرایی سازمان لیگ در جهت اجرای تبلیغات محیطی در دربی پایتخت شد.

آجورلو در این نامه یادآور شده بود که در صورت اعلام شماره حساب از سوی سازمان لیگ، باشگاه استقلال آماده واریز سهم سازمان لیگ از تبلیغات محیطی مسابقه با نساجی و دربی تهران خواهد بود.

در نهایت سعید فتاحی، نماینده باشگاه استقلال هم ساعاتی پیش از آغاز بازی شنبه (۱۳ آذر ماه)، بار دیگر به سرباز زدن صداوسیما از پرداخت حق پخش مسابقات فوتبال اشاره کرد و گفت: قانون می‌گوید تبلیغات محیطی باید به گونه‌ای باشد که مزاحم دید تماشاگر نباشد. وقتی امروز تماشاگر نیامده و باشگاه حداقل ۵ میلیارد ضرر دیده، در نتیجه این ضرر باید با تبلیغات جبران شود.

به گفته وی، استقلال ۱۳ بازی میزبان است و قرارشان برای هر بازی ۱۰ میلیارد تومان بوده که مجموع آن ۱۳۰ میلیارد می‌شود. از آن ۱۳۰ میلیارد، ۳۰ درصد حقِ سازمان لیگ و مسئولان برگزاری مسابقات است. بر این اساس قبل از هر بازی ۳ میلیارد تومان را به حساب سازمان لیگ واگذار می‌کنند.

به هر طریق داربی ۹۷ با اتفاقاتی چون سپردن تبلیغات محیطی به تیم میزبان، استفاده حداکثری از فضای استادیوم آزادی برای تبلیغات و انتقادهایی که از سوی گزارشگر دیدار به عنوان نماینده صداوسیما مطرح شد، به پایان رسید. و حالا باید دید صداوسیمایی که بابت کیفیت پایین پخش مسابقات، نگران بیننده خود است، آیا سرانجام به نشستن پای میز مذاکره با مسوولان فوتبال برای رسیدن به توافق بر سر پرداخت حق پخش راضی می شود یا همچنان همه صحبت ها در حد شعار باقی می ماند و داستان تبلیغاتی که این روزها از سر و کول تماشاگر بالا می رود و در یک مسابقه دربی به اوج خود می رسد، به این زودی ها تمامی ندارد.

 

ادامه مطلب

ورزشی

استقلال، پیروز نبرد با سازمان لیگ بر سر تبلیغات محیطی

منتشر شده

در

توسط

استقلال، پیروز نبرد با سازمان لیگ بر سر تبلیغات محیطی

باشگاه استقلال طی مذاکره‌ای که با سازمان لیگ داشت، در نهایت حق تبلیغات محیطی مسابقات خانگی خود را در اختیار گرفت.

 به نقل از باشگاه استقلال، در جلسه‌ای که امروز (شنبه) با حضور شهاب‌الدین عزیزی خادم رییس فدراسیون فوتبال، حیدر بهاروند رییس سازمان لیگ، مصطفی آجورلو مدیرعامل باشگاه استقلال و معاونان او در محل سازمان لیگ برگزار شد، در نهایت مقرر شد که تبلیغات محیطی توسط باشگاه استقلال انجام شود.

همچنین باشگاه استقلال امروز مبلغ سهم سازمان لیگ را واریز کرد و برای ادامه مسابقات هم تضامین لازم را به سازمان لیگ تحویل داد.

 

ادامه مطلب

ورزشی

یونایتد با سرمربی آلمانی به توافق رسید

منتشر شده

در

توسط

یونایتد با سرمربی آلمانی به توافق رسید

منچستریونایتد با رالف رانگنیک آلمانی به توافق رسید تا این مربی تا پایان فصل هدایت شیاطین سرخ را بر عهده داشته باشد.

 به نقل از استار، منچستریونایتد بعد از برکناری اوله گنار سولسشایر با رالف رانگنیک، مربی ۶۳ آلمانی به توافق رسید تا این مربی تا پایان فصل هدایت شیاطین سرخ را بر عهده داشته باشد.

البته قرار است همچنان “کریک” در دیدار برابر چلسی در روز یکشنبه روی نیمکت شیاطین سرخ بنشیند ولی از بازی بعد، رانگنیک سرمربی خواهد بود.

این مربی آلمانی در تیم‌هایی چون شالکه و لایپزیگ در بوندسلیگا کار کرده است.

 

ادامه مطلب

برترین ها