کد خبر : 71523
تاریخ انتشار : جمعه ۱۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۴

۱۰ پایگاه مشاوره انتخاب رشته در خراسان شمالی فعال شد

۱۰ پایگاه مشاوره انتخاب رشته در خراسان شمالی فعال شد

  معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و دپرورش خراسان شمالی گفت: ۱۰ پایگاه مشاوره انتخاب رشته دانشگاهی پس از اعلام نتایج کنکور سراسری در استان فعال شده‌ است که در این پایگاه‌ها به‌صورت حضوری، تلفنی و مجازی به داوطلبان خدمات ارائه می‌شود. محمد عقیقی در گفت و گو با ایسنا، اظهارکرد: این پایگاه‌های

۱۰ پایگاه مشاوره انتخاب رشته در خراسان شمالی فعال شد

  معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و دپرورش خراسان شمالی گفت: ۱۰ پایگاه مشاوره انتخاب رشته دانشگاهی پس از اعلام نتایج کنکور سراسری در استان فعال شده‌ است که در این پایگاه‌ها به‌صورت حضوری، تلفنی و مجازی به داوطلبان خدمات ارائه می‌شود.

محمد عقیقی در گفت و گو با ایسنا، اظهارکرد: این پایگاه‌های مشاوره با هدف کمک به داوطلبان برای انتخاب صحیح و آگاهانه رشته دانشگاهی راه‌اندازی شده‌ است.

وی  بابیان اینکه ۵۰ نفر از مشاوران آموزش دیده، به کنکوری‌های این استان برای انتخاب رشته خدمات مشاوره ای می‌دهند گفت: در هر شهرستان یک پایگاه و در بجنورد دو پایگاه مشاوره فعال است.

عقیقی اظهارکرد: در شیوه حضوری با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی، پایگاه‌ها فعالیت می‌کنند و داوطلبان و خانواده‌ها در این زمینه نگرانی نداشته باشند.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش خراسان شمالی گفت: پایگاه های انتخاب رشته تا ۱۸ مردادماه دایر است.

امسال ۱۶ هزار و ۷۸۳ کنکوری در خراسان شمالی باهم رقابت کردند.

منبع: ايسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها