کد خبر : 192822
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۶ دی ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۰

شهرک نیایش بوشهر صاحب پارک می‌شود

شهرک نیایش بوشهر صاحب پارک می‌شود

ایسنا/بوشهر شهردار بندر بوشهر گفت: احداث پارک در شهرک نیایش با توجه به مطالبات شهروندان در دستور کار شهرداری این بندر قرار گرفت. حسین حیدری در بازدید از شهرک نیایش بوشهر اظهار کرد: توسعه فضای سبز و روشنایی از جمله برنامه‏‌های مدنظر شهرداری برای محله نیایش است که اعتبار موردنظر در بودجه سال ۱۴۰۱ دیده خواهد

شهرک نیایش بوشهر صاحب پارک می‌شود

ایسنا/بوشهر شهردار بندر بوشهر گفت: احداث پارک در شهرک نیایش با توجه به مطالبات شهروندان در دستور کار شهرداری این بندر قرار گرفت.

حسین حیدری در بازدید از شهرک نیایش بوشهر اظهار کرد: توسعه فضای سبز و روشنایی از جمله برنامه‏‌های مدنظر شهرداری برای محله نیایش است که اعتبار موردنظر در بودجه سال ۱۴۰۱ دیده خواهد شد همچنین در اجرای طرح‌ها باید پیوست‌های فرهنگی و احداث نماز خانه نیز در دستور کار قرار گیرد.

وی ادامه داد: شهرداری برای شهرک نیایش برنامه‌های زیادی در دستور کار دارد اما با این حال محدودیت اعتباری مانع از اجرا آن شده است.

شهردار بندر بوشهر اضافه کرد: با توجه به آغاز عملیات اجرایی پارک در شهرک نیایش به زودی این محله از فضای سبز و تجهیزات ورزشی برخوردار می‌‎شود.

حیدری گفت: تا پیش از این شهرک نیایش بدون یک پارک مناسب و استاندارد بود که با توجه به طرح این مطالبه از سوی شهروندان احداث پارک در دستور کار شهرداری قرار گرفت.

وی بیان کرد: براساس برنامه زمان‎بندی مقرر شده تا ۴۵ روز آینده پارک محله نیایش مورد بهره ‎برداری قرار گیرد.

شهردار بوشهر ادامه داد: برای شهرک نیایش برنامه‏‌های متعددی تدارک دیده شده که هر کدام از آن‌ها به ترتیب اولویت اجرایی می‌‏ شوند.

حیدری اضافه کرد: احداث‌ ایستگاه آتش نشانی از دیگر برنامه ‎‌های شهرداری بندر بوشهر برای شهرک نیایش است که این مهم به طور جد در دستور کار قرار دارد.

انتهای پیام

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها