کد خبر : 111446
تاریخ انتشار : یکشنبه ۳۰ آبان ۱۴۰۰ - ۲۱:۲۶

۷۰۰ سبد غذایی و بهداشتی بین اقشار آسیب پذیر دلگان توزیع شد

۷۰۰ سبد غذایی و بهداشتی بین اقشار آسیب پذیر دلگان توزیع شد

ایسنا/سیستان و بلوچستان فرماندار دلگان سیستان و بلوچستان گفت:۷۰۰ سبد غذایی به‌ همت بهزیستی، سپاه دلگان، گروه جهادی محمد رسول الله ( ص)، خیرین گرامی در ایام بعد از بروز بحران کرونا، در بین اقشار آسیب پذیر اعم از پاکبان، نیروهای خدماتی و کارگری، برخی بانوان سرپرست خانوار، کفاشان و دست فروشان و تعدادی از نیازمندان

۷۰۰ سبد غذایی و بهداشتی بین اقشار آسیب پذیر دلگان توزیع شد

ایسنا/سیستان و بلوچستان فرماندار دلگان سیستان و بلوچستان گفت:۷۰۰ سبد غذایی به‌ همت بهزیستی، سپاه دلگان، گروه جهادی محمد رسول الله ( ص)، خیرین گرامی در ایام بعد از بروز بحران کرونا، در بین اقشار آسیب پذیر اعم از پاکبان، نیروهای خدماتی و کارگری، برخی بانوان سرپرست خانوار، کفاشان و دست فروشان و تعدادی از نیازمندان حاشیه شهر و روستاها توزیع گردیده است.

مجتبی شجاعی در گفت و گو با ایسنا افزود: طبق توافق با دو پیمانکاردلگان که بیشترین تعداد نیروی کارگری را در استخدام خود دارند، سبد حمایتی غذایی بین آنان توزیع میگردد.

وی بیان کرد: به همت جمعی از اهالی بومی و با همکاری طلاب دلگان نیز۵۰ گوسفند و چندین شتر قربانی و با همکاری ستاد مدیریت بحران بین افراد نیازمند در روستاها توزیع شده است.

وی اظهار داشت: همچنین ۱۲۰ کیسه برنج بین خانواده شهدا و جانبازان دلگان به همت ستاد مدیریت بحران شهرستان و بنیاد شهید توزیع شده است.

شجاعی گفت: بنا به تصمیم ستاد مدیریت بحران دلگان کلیه باربریهای شهرستان دلگان مکلف به ضدعفونی کردن کامل کامیونهای حمل بار و میوه شدند.

لازم به ذکر است ۳ تیم از دهیاری های دلگان در سه ورودی این شهرستان نیز عملیات ضدعفونی کردن کامل کامیونها را بر عهده دارند و پس از ضد عفونی کردن کامیونها، برگ ‌تردد با اعتبار ۲۴ ساعت برای آنها صادر می‌گردد.

انتهای پیام

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها