نماد سایت خبر روز

دانلود زیرنویس فیلم Butlers in Love 2022 – زيرنويس آبي

دانلود زیرنویس فیلم Butlers in Love 2022 ما به تازگی از فصل تعطیلات خارج شده‌ایم، اما تا به حال نمی‌توانیم فصل تعطیلات را از خودمان بیرون بیاوریم. و مشخصه باید تعدادی از بهترین فیلم‌ها را برای مخاطبان محبوبش به ارمغان بیاورد. و از این رو ما برگشتیم. فقط با یک بینش فیلم عاشقانه دیگر.

براي دانلود به لينک زير مراجعه کنيد

https://blue-subtitle.com/butlers-in-love-2022/

اما از کودکی همیشه رویای پیشخدمت شدن را در سر می پروراند. او همچنین شانس رفتن به آکادمی پیشخدمت نخبگان را پیدا می کند، اما او در دنیایی قرار دارد که کار تیمی به معنای همه چیز است. شما نمی توانید برنامه ریزی یا قصد انجام کاری را داشته باشید. اما به تنهایی کار نمی کند.

اما همیشه فکر می کرد که همکلاسی او، هنری، رفتار بسیار متمایزی دارد، زیرا او از خانواده ای از پیشخدمت های سلطنتی است. هنری چنان بیرونی سختی دارد که برای او شبیه یک کیک به نظر می رسد. او طوری رفتار می کند که انگار آمدن به این مدرسه است. او حتی به آن علاقه ای هم ندارد. او می توانست بهتر از این کار کند.

اما پیچ و تاب گسترده ای در اینجا وجود دارد، زیرا هنری اصلاً به تجارت خانوادگی خود علاقه ای ندارد. به نظر می رسد که او بی علاقه است زیرا واقعاً چنین است. او می خواهد سرآشپز شود و وقتی واقعاً به رویای خود فکر می کند هیچ چیز سر راهش قرار نمی گیرد.

 

 

 

خروج از نسخه موبایل