کد خبر : 207718
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۶

معرفی بهترین نرم افزار های مالی پارمیس

معرفی بهترین نرم افزار های مالی پارمیس

  موفقیت یک کسب و کار صرف نظر از برنامه حسابداری تولیدی، خدماتی، تجاری، صنعتی و غیره تنها با تصمیمات صحیح مالی و مدیریتی و استفاده از محاسبه دقیق هزینه ها و درآمدها برای مدیریت جریان نقدی امکان پذیر است. در بازار رقابتی و پر چالش امروز، اطلاعات و تحلیل دقیق وضعیت مالی و مدیریتی

 

موفقیت یک کسب و کار صرف نظر از برنامه حسابداری تولیدی، خدماتی، تجاری، صنعتی و غیره تنها با تصمیمات صحیح مالی و مدیریتی و استفاده از محاسبه دقیق هزینه ها و درآمدها برای مدیریت جریان نقدی امکان پذیر است.

در بازار رقابتی و پر چالش امروز، اطلاعات و تحلیل دقیق وضعیت مالی و مدیریتی یک واحد تولیدی، خدماتی، فروشگاهی و غیره برگ برنده تیم مدیریتی برای پیشی گرفتن از رقبا با استفاده از نرم افزار حقوق و دستمزد پارمیس است.

مزایا نرم افزار CRM پارمیس

نرم افزار CRM پارمیس روند فروش کالا از محل تولید تا رسیدن به انبار و بازار فروش را تسهیل کرده است. ثبت تمام داده های مشتری در یک نرم افزار CRM باعث منظم شدن کارها و دسترسی آسان به داده های ثبت شده مشتری می شود. یک نرم افزار  CRM به اعضای تیم فروش مجموعه اجازه می دهد تا اطلاعات تماس، آدرس های ایمیل مشتریان را به عنوان فرآیند پرداخت خود دریافت کنند.

معمولا اگر مشتریان خرید موفقی داشته باشند تمایل دارند اطلاعات خود را در سایت ثبت کنند. با ثبت اطلاعات تماس با مشتری، بانک اطلاعاتی مشتریان قوی‌تر شده و زمینه فعالیت بازاریابان شرکت ساده‌تر می‌شود. با کمک نرم افزار CRM، به صاحبان کسب و کار کمک می کند تا مشتریان ارزشمند خود را شناسایی کنند، با آنها تعامل داشته باشند و روابط خود را ایجاد کنند.

  • ارتباط با نرم افزارهای مالی
  • ارتباط با خدمات پس از فروش
  • ثبت فاکتور برای مشتریان
  • مشاهده سوابق مشتریان
  • ارتباط با Voip
  • اطلاع رسانی (اس ام اس، تلگرام و ایمیل)
  • سادگی در ثبت فعالیت
  • داشبورد مدیریت تمامی زیرسیستم های نرم افزاری یکپارچه

مزایا نرم افزار انبارداری پارمیس

نرم افزار انبارداری مکانیزه پارمیس در موفقیت کسب و کارهای تولیدی و فروشگاهی غیر قابل انکار است. کافی است به اهمیت واحد انبار در دو کسب و کار فروشگاهی بین المللی موفق بیندیشیم تا به اهمیت مدیریت بهینه انبار در مدیریت یک کسب و کار پی ببریم. اما در این بین توجه مدیران به یک نکته بسیار مهم است.

استفاده از نرم افزار انبارداری نه تنها بر روند فعلی کسب و کار شما و پایداری آن تا حد امکان تاثیر می گذارد. بلکه نرم افزار انبار نقش اساسی در تصمیم گیری های آینده مدیران دارد. شاید یک مثال به درک این موضوع کمک کند. تصور کنید قرار است قرارداد تولیدی با حجمی بالاتر از تجربیات قبلی خود ببندید و زمان زیادی برای تصمیم گیری ندارید.

در این بین چند سوال ذهن شما را درگیر می کند. آیا انبارها فضای کافی برای نگهداری مواد اولیه دارند؟ در حال حاضر موجودی مواد اولیه در انبار چقدر است؟ در چند ماه آینده چقدر از مواد موجود برای تولید سفارشات گذشته استفاده می شود؟ با توجه به نوسانات بازار چه مقدار مواد اولیه باید خریداری کرد؟ و بسیاری سوالات دیگر که هر کدام نقش مهمی در تصمیم گیری نهایی دارند و پاسخ اشتباه می تواند یکی از بهترین قراردادهای کسب و کار شما را به شکست مطلق تبدیل کند.

استفاده از نرم افزارهای کارآمد مانند نرم افزار انبارداری پارمیس با ارائه گزارش های دقیق و تحلیلی به صورت آنلاین و آفلاین به تمامی این سوالات در کمترین زمان ممکن پاسخ داده و شما را در اتخاذ بهترین تصمیم یاری می کند.

گزارش کارتکس کالا و انباشته محصول (بر اساس روز) و گزارش گردش کلیه کالاها بر اساس انبار و در هر مقطع زمانی

گزارش موجودی کالا به تفکیک انبار و گزارش موجودی کالا بر اساس گروه محصول در تاریخ معین به دو صورت کمی و کمی/ریالی.

گزارش تگ های انبار به همراه گزارش شمارش اول تا سوم مدیریت انبار و گزارش مغایرت موجودی انبارها

گزارش مقایسه ای موجودی کالا در مجموعه انبارهای انتخاب شده توسط کاربر

گزارش موجودی محصول، قیمت تمام شده، سود و زیان به تفکیک محصول و انبار در یک بازه تاریخی معین

گزارش گردش کالا با سری های خاص و موجودی کالا 

گزارش تطبیق عملیات کالا و اسناد مالی مربوط و مغایرتهای موجود

گزارش کنترل گردش و مانده موجودی کالا و گردش و مانده حسابهای مالی مربوط در بازه زمانی معین

امکان ارسال تمامی گزارشات به اکسل

امکان طراحی و ویرایش گزارشات به دلخواه کاربر

امکان خروجی تمامی گزارشات در قالب های Word، Excel، PDF و غیره

مزایا نرم افزار حقوق و دستمزد پارمیس

یکی از مزایای نرم افزار حقوق و دستمزد پارمیس استار امکان مدیریت گروهی فیش ها و احکام حقوقی است. استفاده از این قابلیت به شما کمک می کند تا حجم زیادی از وظایف مربوط به حقوق کارکنان بخش ها و کارگاه های مختلف را در کمترین زمان ممکن انجام دهید.

از طرفی محاسبه دقیق حقوق و دستمزد باعث افزایش اعتماد بین تیم مدیریت و کارکنان شرکت می شود. این روحیه مثبت بدون شک تاثیر مستقیمی بر بهره وری افراد شاغل در کسب و کار شما خواهد داشت.

  • استفاده از فرم گزارش ساز فیش های حقوقی
  • صدور و ویرایش دستورات پرسنل به صورت گروهی
  • صدور سند حسابداری فیش حقوقی توسط نرم افزار حقوق و دستمزد پارمیس
  • معرفی تعداد نامحدود اقلام قانونی (مبلغ روزمزد، مبلغ کمک هزینه مسکن و غیره)
  • فرم جداگانه برای ثبت اقلام حقوقی پرسنل (میزان دستمزد روزانه، مبلغ کمک هزینه مسکن و غیره) و همچنین امکان تعریف فرمت نامحدود برای ثبت اطلاعات.
  • معرفی اقلام به صورت نامحدود و تعیین محل نمایش آن (مزایا، کسورات، توضیحات، محاسبات و غیره)
  • معرفی تعداد نامحدود اقلام کاربردی (تعداد روزهای کاری، ساعات اضافه کاری و غیره)
  • تنظیم اقلام فیش حقوقی و تعیین پیش شرط نامحدود برای هر یک از اقلام فیش حقوقی
  • فرم جداگانه برای ثبت اقلام پرسنلی عملکردی (تعداد روزهای کاری، ساعات اضافه کاری و غیره) و همچنین امکان تعریف فرمت نامحدود برای ثبت اطلاعات.
  • امکان استفاده از طبقه بندی مشاغل در احکام پرسنلی

برنامه حسابداری استار پارمیس

نیاز به نرم افزار حسابداری پارمیس استار که یک نرم افزار یکپارچه یا نرم افزار ERP است در شرکت هایی با اندازه های مختلف تجاری به دلایل مختلف احساس می شود. کسب و کار شما ممکن است در حال حاضر از یک یا به احتمال زیاد از چندین نرم افزار مالی و مدیریتی مختلف برای مدیریت بخش های مختلف حسابداری، تولید، انبار، فروشگاه آنلاین، بازاریابی، فروش و غیره استفاده کند.

عدم یکپارچگی بین واحدهای مختلف و انتقال اطلاعات بین واحدهای مختلف همواره با خطر خطای انسانی توسط اپراتورها و در نهایت بروز مشکلات مختلف همراه است. از طرفی انجام حسابداری و ثبت رویدادهای مالی و مدیریتی در این گونه سیستم ها بسیار زمان بر خواهد بود.

این وضعیت زمانی دردسرسازتر می‌شود که مدیران درخواست دریافت گزارش‌های مستقل از واحدها یا گزارش‌های بین واحدی را داشته باشند. به همین دلیل استفاده از برنامه حسابداری پارمیس استار با رویکرد مبتنی بر ERP می تواند بسیاری از این مشکلات را حل کند.

واحد مالی و حسابداری در هر کسب و کاری در ارتباط مستقیم و دائمی با سایر واحدها می باشد. در واقع واحد مالی و حسابداری در نقش مرکز ثبت و کنترل رویدادها بر کلیه نقل و انتقالات اطلاعات مالی، پرسنلی و دارایی یک سازمان نظارت دارد.

ایجاد هر نوع گلوگاه در جریان کاری واحدها و یا ارتباط این واحدها با واحد مالی می تواند منجر به توقف کامل فرآیند کار در سازمان شود. به همین دلیل استفاده از نرم افزار حسابداری یکپارچه به عنوان پل ارتباطی پایدار بین واحدها برای حسابداران از اهمیت بالایی برخوردار است.

راهکار برنامه حسابداری پارمیس استار به عنوان یک راهکار مالی مبتنی بر ERP، علاوه بر ارائه مجموعه کامل نرم افزارهای مالی شامل حسابداری، کالا و انبار، صورتحساب، بازرگانی و تولید، با ارائه زیرسیستم هایی مانند حقوق و دستمزد، پارمیس اسمارت.

جمع بندی

ما در این مقاله از پارمیس به معرفی و مزایای برنامه حسابداری و نرم افزار حقوق و دستمزد و نرم افزار انبارداری و نرم افزار CRM پارمیس پرداختیم. برای خرید نرم افزارهای مالی پارمیس می‌توانید به سایت www.ParmisIT.comمراجعه و یا با شماره تلفن 02187758 تماس حاصل فرمایید.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها