کد خبر : 126476
تاریخ انتشار : شنبه ۶ آذر ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۹

تخلیه دو روستا در شعیبیه شوشتر / برپایی کمپ اسکان اضطراری روستاییان

تخلیه دو روستا در شعیبیه شوشتر / برپایی کمپ اسکان اضطراری روستاییان

فرماندار شوشتر گفت: جهت پیشگیری از خطرات احتمالی سیلاب، اهالی روستای دهول و تعدادی از اهالی روستای عیله بخش شعیبیه تخلیه شده‌اند. حسین پنبه‌دانه‌پور در گفت‌وگو با ایسنا – منطقه خوزستان، اظهار کرد: عملیات ترمیم سیل‌بندهای بخش شعیبیه شوشتر در چهار فاز به صورت شبانه‌روزی ادامه دارد. وی تصریح کرد: جهت پیشگیری از خطرات احتمالی

تخلیه دو روستا در شعیبیه شوشتر / برپایی کمپ اسکان اضطراری روستاییان
فرماندار شوشتر گفت: جهت پیشگیری از خطرات احتمالی سیلاب، اهالی روستای دهول و تعدادی از اهالی روستای عیله بخش شعیبیه تخلیه شده‌اند.
حسین پنبه‌دانه‌پور در گفت‌وگو با ایسنا – منطقه خوزستان، اظهار کرد: عملیات ترمیم سیل‌بندهای بخش شعیبیه شوشتر در چهار فاز به صورت شبانه‌روزی ادامه دارد.
وی تصریح کرد: جهت پیشگیری از خطرات احتمالی سیلاب، شب گذشته اهلی روستای دهول و امروز تعدادی از اهالی روستای عیله بخش شعیبیه که منازل آنها بیشتر در معرض آبگرفتگی بودند، تخلیه شدند.
فرماندار شوشتر گفت: کمپ اضطراری برای اسکان روستاییان برپا شده است. همچنین محلی برای نگهداری احشام روستاییان در شرکت کشت و صنعت نیشکر امام خمینی(ره) مهیا شده و آذوقه احشام نیز در این مکان تامین می‌شود.
پنبه‌دانه‌پور افزود: با توجه به افزایش دبی سد دز سیلاب همچنان هفت روستای شعیبیه را تهدید می‌کند اما تاکنون آب از سیل‌بندها عبور نکرده است. اکنون شرایط عادی است اما شرایط آینده به میزان رهاسازی آب از بالادست بستگی دارد. تمهیدات لازم برای اسکان این روستایبان نیز اندیشیده شده است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها