دانلود زیرنویس فیلم The Hole 2021 در اولین کارگردانی نافذ پاسکال سیستو، «جان و سوراخ»، یک رواندرام تاریک و مبتکرانه که بر روی مرزهای ناپدید شده نوجوانی اجرا میشود، جان 13 ساله پناهگاهی را در جایی در جنگلی که خانه مجلل او در نیوانگلند را احاطه کرده است، کشف میکند. این پایه و اساس عنوان فیلم برای شما به طور خلاصه، به معنای واقعی کلمه است.
براي دانلود به لينک زير مراجعه کنيد
https://blue-subtitle.com/the-hole-2021/
زیرنویس فیلم The Hole 2021 اما وجهی استعاری از سوراخ عنوان نیز وجود دارد، چیزی که چیزی بیشتر از گودال عمیقی را نشان می دهد که بچه یخبندان در یک بعد از ظهر تنبل با آن برخورد می کند، به لطف پهپاد گران قیمتی که پدرش به او هدیه داده است. به نظر می رسد در روح جان یک پرتگاه شکافی وجود دارد که وجدان و سعادت جوانی او باید در آنجا باشد.
همانطور که سیستو جان را در اولین اقدام فیلم از طریق فیلمنامه ای منضبط و هیجان انگیز با پایان باز از نیکلاس جیاکوبون (نویسنده برنده جایزه اسکار “مرد پرنده” دنبال می کند)، ما خلأ نگران کننده را روی دیوار یخ زده و آجری صورت او تشخیص می دهیم و صدای جدا شده، با حس هشدار فزاینده.
جان با این خلأ دست و پنجه نرم میکند که در یک بازی موفق بالغ و شگفتانگیز معمایی توسط چارلی شاتول به تصویر کشیده شده است (رزومه تأثیرگذار این بازیگر جوان تا به امروز شامل آثاری مانند «آشیانه»، «همه پولهای دنیا» و «کاپیتان خارقالعاده» است. به روش های وهم انگیز، چه او از آن آگاه باشد یا نه. نسبت به سنش سوالات عجیبی می پرسد. او به همراه بهترین دوستش پیتر (بن اوبراین)، بازی های مرگ محور را در استخر بسیار افتضاح انجام می دهد. چه در طول درسهای تنیس و چه در کلاسهای مدرسه، او فقط در ظاهر درگیر به نظر میرسد، فقط به اندازهای که بیحسی فراگیرش را زیر رادار بچرخاند. به نظر می رسد جان توسط خانواده ای دوست داشتنی متشکل از والدینش آنا و براد (جنیفر ایهل و مایکل سی هال) و خواهر لوری (تایسا فارمیگا) مورد آزار و اذیت قرار می گیرد. نسخه ای آفتابی تر از فیلم یورگوس لانتیموس. نه دقیقاً یک دسته عمیقاً توجه، آنها هنوز هم به نظر می رسد که به یکدیگر وابسته هستند، حتی اگر نمی توانند مبارزات روانی عجیب جان را در زیر سطح ببینند.
زیرنویس فیلم The Hole 2021 شاید جان حوصله اشک از زندگی آسان، بدون مشکل و مرفه خود را داشته باشد – بالاخره سیستو به شدت از نوع بی تفاوتی که ثروت در طول فیلم به همراه دارد انتقاد می کند. یا شاید فقط می خواهد سوراخ قلبش را پر کند. توخالی غیرقابل توضیحی که او نمی تواند جلوی احساسش را بگیرد.
با این حال، او تصمیم می گیرد نزدیک ترین و عزیزترین خود را در سوراخ واقعی که پیدا کرده به دام بیاندازد و برای مدتی طعم آزادی را با شرایط خودش بچشد. یک فیلم آموزشی کمتر درباره مضامین آن میتوانست از این شخصیت یک قاتل بسازد و او را به سمت جنایتکاری سوق دهد که ماهها چرخه اخبار را در دنیای واقعی اشغال میکرد. آیا علائم هشدار دهنده ای وجود داشت؟ چرا کسی زودتر کاری نکرد؟ مقصر کیست؟ اما خوشبختانه نه “جان و سوراخ”. جان اسلحه ای بر نمی دارد تا به خاطر اشتباهات خودسرانه زندگی جذابش تلافی کند. او در عوض قربانیان بیخبر خود را در حالی که یک صبح سرد از خواب بیدار میشوند، تماشا میکند، اما متوجه میشود که توسط جوانترینشان مواد مخدر گرفته و به پناهگاه برده شدهاند. جان با بیتفاوتی دلخراش به آنا، براد و لوری نگاه میکند، گویی آنها اسباببازیهای قدیمی او هستند که در جعبهای قرار گرفتهاند که او آماده است در اتاق زیر شیروانی نگهداری کند. فریاد می زنند. درخواست کمک می کنند. اما حباب ممتاز آنها چنان با دقت برای انزوا و حریم خصوصی طراحی شده است که حتی یک روح هم درخواست ناامیدانه خانواده را نمیشنود.
اما صبر کنید… جان دقیقاً چگونه این سه نفر را به جنگل برد و توانست آنها را به تنهایی در سوراخ بگذارد؟ سوال خوبی است، اما سوالی است که نباید نگران آن در منطق داستانی و بیصدا فیلم باشید. خوشبختانه، ثابت میشود که انجام این کار بسیار آسانتر است – سیستو و جیاکوبون با سبکهای زیرکانه، چه تحت اللفظی و چه تمثیلی، چنان فیلمی دقیق، حیلهگر و خوش آهنگ از اخلاقیات غیرآموزشی حول کنش نمادین جان میسازند که بلافاصله تسلیم آن میشوید.
کودکی که تا آن زمان همیشه کمی بیحوصله بود، جان تمام حس تعادل را در صحنههای زیر رها میکند و روزهای غیرمسئولانهای را پیش میبرد که در جشنواره مجازی فیلم ساندنس 2021، جایی که فیلم سیستو به عنوان «تنها در خانه» از طریق میشائیل هانکه توصیف شد. برای اولین بار به نمایش درآمد. سیستو یک هنرمند اینستالیشن با ایدههای متمایز پیرامون معماری، فضای منفی و ترکیب بندی، این مقایسه مختصر را به دست میآورد زیرا جان به طرز عجیبی سعی میکند سفر خود را به بزرگسالی تسریع بخشد. او پس از مدتی خوردن غذاهای ناسالم، در یک صحنه ریزوتو می پزد. در مورد دیگری، او سعی می کند ظریف ترین پاس را به یکی از دوستان مادرش بزند که به طرز مشکوکی درباره محل اختفای خانواده جان تحقیق می کند. دنیای شسته و رفته اطراف او به مرور زمان از بین میرود، با آشغالها و آشغالهایی که در هر گوشه خانهای منظم و مینیمالیست با ذوق، پنجرههای بلند و فضاهای باز انباشته میشوند. در جای دیگر، سه نفر به دام افتاده سعی می کنند راه هایی برای فرار اختراع کنند، و به سختی آن را با خراش های غذایی که جان از آنها دریغ می کند نگه می دارند. در میان جذابترین صحنههای فیلم، بخشهایی که در پناهگاه قرار دارند، طنز و بینش فلسفی را به فیلم القا میکنند. شما نمی توانید از این دسته خودداری کنید.
سیستو با نسبت ابعاد جعبهای برای کل «جان و سوراخ» کار میکند – یک ساختار بصری به طور فزاینده محبوب و اغلب اضافی که در فیلمهایی مانند «لوسی در آسمان» و «بازگشت به خانه» آزاردهنده به نظر میرسد. به جز، این فیلمساز باعث میشود که باریکی بیگانهکننده قاب برای تصویرش ضروری به نظر برسد، زیرا آن را در اطراف طرح تولید نازک، استریل و آرامبخش فیلم میپیچد. در کنار فیلمبردارش پل اوزگور که داستان را با خطوط تمیز، رنگهای بیصدا (اما نه تند) و نماهای نظارتی که عمداً یکی را در فاصلهی کوتاهتر نگه میدارند، به تصویر میکشد، کارگردان نوعی احساس قابل احتراق را در اینجا فرا میخواند. این یکی از مواردی است که او هوشمندانه آن را منفجر نمی کند، بیش از حد توضیح نمی دهد، یا زیاده روی نمی کند، حتی زمانی که داستان او در یک نقطه از طریق یک جفت شخصیت جدید یک انحراف ناگهانی را طی می کند. این چیزهای هیجانانگیز و بیصدا فراری است که با طراوت عمیقی در ترسهای ژانر دوران بلوغ میکاود.