کد خبر : 189117
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۰ دی ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۱

آرامش پس از طوفان در یزد

آرامش پس از طوفان در یزد

ایسنا/یزد هواشناسی استان یزد پس از وزش بادهای شدید و به دنبال آن بارندگی شب گذشته در استان، آسمانی صاف به همراه افزایش دما را تا پایان هفته برای استان پیش‌بینی کرد. «سیدعباس میرحسینی» کارشناس هواشناس استان یزد در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا در مورد بارش‌های روز گذشته اعلام کرد: طی بارندگی‌های اخیر در استان، مناطق

آرامش پس از طوفان در یزد

ایسنا/یزد هواشناسی استان یزد پس از وزش بادهای شدید و به دنبال آن بارندگی شب گذشته در استان، آسمانی صاف به همراه افزایش دما را تا پایان هفته برای استان پیش‌بینی کرد.

«سیدعباس میرحسینی» کارشناس هواشناس استان یزد در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا در مورد بارش‌های روز گذشته اعلام کرد: طی بارندگی‌های اخیر در استان، مناطق خودسفلی با ۷ میلی‌متر و بختیاری با ۶.۵ میلی‌متر پربارش‌ترین‌های استان و از عقدا نیز کمترین بارش گزارش شده و برای شهر یزد نیز ۱.۳ میلی‌متر بارندگی ثبت شده است.

به گفته وی، همچنین بیشترین بارش برف روز گذشته در استان مربوط به خودسفلی در شهرستان تفت با ۵ سانتی‌متر گزارش شده ولی در همیجان و دره ذرشک نیز بارش یک سانتی‌متری برف اعلام شده است.

وی در مورد پیش‌بینی جوی روزهای آینده نیز گفت: از صبح امروز پدیده غالب استان وزش باد شدید همراه با گرد و غبار بوده ولی از فردا سه‌شنبه تا پنجشنبه، آسمان استان صاف تا قسمتی ابری همراه با افزایش دما تا حدود ۵ درجه سلسیوس خواهد بود.

میرحسینی در پایان با اشاره به روند افزایشی دمای استان در روزهای آینده، به کشاورزان توصیه کرد که با توجه احتمال جوانه‌زنی درختان و رویش علف‌های هرز، این موارد را  کنترل کنند و حرص و کوددهی درختان را پیگیری کنند.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها