کد خبر : 209145
تاریخ انتشار : جمعه ۵ آبان ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۷

Oppo معرفی نشده در TENAA ظاهر می شود – احتمالا A2

Oppo معرفی نشده در TENAA ظاهر می شود – احتمالا A2

به گزارش خبر روز و به نقل از گسمارنا همانطور که معمولاً اتفاق می‌افتد، قبل از اعلام رسمی و رونمایی، یک گوشی جدید و معرفی‌نشده به وب‌سایت گواهی TENAA راه پیدا کرده است. این بار اوپو PJB110 است که برخی حدس می‌زنند می‌تواند شماره مدل Oppo A2 5G باشد. مرجع صدور گواهینامه برخی از مشخصات

Oppo A2 Pro

به گزارش خبر روز و به نقل از گسمارنا همانطور که معمولاً اتفاق می‌افتد، قبل از اعلام رسمی و رونمایی، یک گوشی جدید و معرفی‌نشده به وب‌سایت گواهی TENAA راه پیدا کرده است. این بار اوپو PJB110 است که برخی حدس می‌زنند می‌تواند شماره مدل Oppo A2 5G باشد.

مرجع صدور گواهینامه برخی از مشخصات دستگاه آینده را فهرست می کند. ابعاد آن 165.6 x 76 x 7.9 میلی متر است و وزن آن به 193 گرم می رسد. این برای یک دستگاه پنل LCD بزرگ 6.72 اینچی FHD+ نسبتاً سبک است. احتمالاً این گوشی از پلاستیک ساخته شده است.

ما در مورد چیپست PJB110 جز این واقعیت که دارای یک پیکربندی CPU هشت هسته ای با کلاک حداکثر 2.2 گیگاهرتز است، اطلاعات خاصی نداریم. با 8 یا 12 گیگابایت رم جفت می شود. در مجموع سه گزینه ذخیره سازی لیست شده وجود دارد – 128 گیگابایت، 256 گیگابایت و 512 گیگابایت، قابل ارتقا از طریق microSD.

TENAA یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی را برای دستگاه به همراه یک حسگر مکمل 2 مگاپیکسلی در پشت تلفن فهرست می‌کند که احتمالاً برای داده‌های عمقی است. در جلو – دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی. از نظر نرم‌افزاری، این گوشی اندروید 13 را با ColorOS 13 در بالا راه‌اندازی می‌کند و همه اینها توسط یک بسته باتری سنگین 5000 میلی‌آمپر ساعتی تامین می‌شود.

اگر گمانه‌زنی‌ها وجود داشته باشد، می‌توانیم شاهد معرفی PJB110 به عنوان Oppo A2 5G در چین در روز مجردها (11.11) در طول جشنواره خرید سالانه باشیم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 4 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 4
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
4 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها