کد خبر : 132217
تاریخ انتشار : سه شنبه ۹ آذر ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۲

آزادراه «قزوین-زنجان» بازگشایی شد

آزادراه «قزوین-زنجان» بازگشایی شد

ایسنا/قزوین آزادراه «قزوین-زنجان» که به‌علت بارش برف و کولاک شدید و به‌منظور حفظ ایمنی ترددکنندگان از عصر جمعه ۲۲ اسفند مسدود شده بود که صبح شنبه ۲۳ اسفند با تلاش راهداران بازگشایی شد. آزادراه «قزوین-زنجان» که به‌دنبال کولاک شدید و کاهش دید برای حفظ ایمنی تردد کنندگان از عصر جمعه  ۲۲ اسفند مسدود شده بود امروز

آزادراه «قزوین-زنجان» بازگشایی شد

ایسنا/قزوین آزادراه «قزوین-زنجان» که به‌علت بارش برف و کولاک شدید و به‌منظور حفظ ایمنی ترددکنندگان از عصر جمعه ۲۲ اسفند مسدود شده بود که صبح شنبه ۲۳ اسفند با تلاش راهداران بازگشایی شد.

آزادراه «قزوین-زنجان» که به‌دنبال کولاک شدید و کاهش دید برای حفظ ایمنی تردد کنندگان از عصر جمعه  ۲۲ اسفند مسدود شده بود امروز شنبه ۲۳ اسفند با تلاش راهداران بازگشایی شد، اما در محدوده کهک همچنان کولاک تداوم دارد و از رانندگان در خواست می‌شود با سرعت مطمئنه در این مسیر رانندگی کنند.

در گردنه “هجیب” محور «بوئین زهرا-ساوه» نیز تردد برقرار شده اما به‌علت کولاک تردد به کندی انجام می‌شود. در مسیر «اقبالیه-تاکستان» نیز تردد در لاین جنوبی به صورت دوطرفه است و با کندی انجام می‌شود.

در گردنه کوهین آزادراه «قزوین- رشت» و محور قدیم و همچنین گردنه آوج محور «قزوین-همدان» نیز کولاک همچنان ادامه دارد اما تردد عادی و رفت و آمد برقرار است.

بنا بر اعلام روابط عمومی اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان قزوین، با توجه به تداوم کولاک، کاهش دما و لغزندگی جاده‌ها از رانندگان درخواست می‌شود جهت جلوگیری از بروز حوادث از سفرهای غیرضروری در این مدت خودداری کنند.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها