کد خبر : 121791
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۴ آذر ۱۴۰۰ - ۱۹:۵۷

آزادی 43 زندانی جرایم غیر عمد در اردبیل

آزادی 43 زندانی جرایم غیر عمد در اردبیل

ایسنا/اردبیل دادستان عمومی و انقلاب اردبیل از آزادی 43 زندانی جرایم غیر عمد و مالی در آستانه عید نوروز و اعیاد شعبانیه خبر داد. سید عبدالله طباطبایی در آخرین جلسه ستاد دیه استان اردبیل اظهار کرد: در آستانه سال نو و اعیاد شعبانیه با کمک خیرین و ستاد دیه زمینه آزادی 43 زندانی فراهم شده تا

آزادی 43 زندانی جرایم غیر عمد در اردبیل

ایسنا/اردبیل دادستان عمومی و انقلاب اردبیل از آزادی 43 زندانی جرایم غیر عمد و مالی در آستانه عید نوروز و اعیاد شعبانیه خبر داد.

سید عبدالله طباطبایی در آخرین جلسه ستاد دیه استان اردبیل اظهار کرد: در آستانه سال نو و اعیاد شعبانیه با کمک خیرین و ستاد دیه زمینه آزادی 43 زندانی فراهم شده تا با پرداخت جرایم مالی این زندانیان معسر بستر آزادی و بازگشت آنها به آغوش خانواده فراهم آید.

وی تصریح کرد: در سال 99 با تلاش و همت خیرین و ستاد دیه استان 218 نفر از زندانیان جرایم غیر عمد در استان اردبیل به مناسبت‌های مختلف آزاد شدند که میزان جرایم نقدی آنها بیش از 43 میلیارد تومان بوده است.

دادستان عمومی و انقلاب اردبیل گفت: در حال حاضر 159 زندانی جرایم غیر عمد و مالی در زندان‌های استان اردبیل دوران محکومیت خود را سپری می‌کنند که تلاش خواهیم کرد با کمک خیرین و ستاد دیه زمینه آزادی آنها را نیز در سال آینده مهیا کنیم.

طباطبایی افزود: 131 نفر از زندانیان جرایم غیر عمد نیز با کمک مستقیم خود خیرین و مراجعه آنها به زندان‌ها آزاد شده و جرایم آنها به نوعی پرداخت شده است.

وی به بخشودگی شکات و شاکیان اشاره کرد و ادامه داد: بخشی از این مبالغ از سوی شاکیان مورد بخشودگی قرار گرفته تا آزادی زندانیان جرایم غیر عمد را به سهولت شاهد باشیم.

دادستان عمومی و انقلاب اردبیل خاطر نشان کرد: امیدواریم در این شرایط سخت کرونا و با توجه به مشکلاتی که خانواده‌های این زندانیان با آن روبه‌رو هستند، با تلاش و کمکی که خیرین و جامعه ایثارگر استان انجام می‌دهند بستر و زمینه آزادی بسیاری از زندانیان مالی در سال آینده نیز به وجود آید.

 

انتهای پیام

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها