کد خبر : 191811
تاریخ انتشار : جمعه ۲۴ دی ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۷

آشنایی دانشجویان با فرصت های شغلی صنایع در طرح استارتینو

آشنایی دانشجویان با فرصت های شغلی صنایع در طرح استارتینو

نخستین برنامه از برنامه‌های «از دانشگاه تا صنعت در شش گام» با عنوان استارتینو (Startino) توسط انجمن علمی دانشجویی مهندسی مکانیک دانشگاه فردوسی مشهد برگزار می‌شود. به گزارش باشگاه دانشجویان ایسنا، در هر یک از این برنامه‌ها، دانشجویان طی مراحلی از کارخانه‌های مختلف بازدید می‌کنند و از نزدیک با روند کاری آن‌ها و فرصت‌های شغلی

آشنایی دانشجویان با فرصت های شغلی صنایع در طرح استارتینو

نخستین برنامه از برنامه‌های «از دانشگاه تا صنعت در شش گام» با عنوان استارتینو (Startino) توسط انجمن علمی دانشجویی مهندسی مکانیک دانشگاه فردوسی مشهد برگزار می‌شود.

به گزارش باشگاه دانشجویان ایسنا، در هر یک از این برنامه‌ها، دانشجویان طی مراحلی از کارخانه‌های مختلف بازدید می‌کنند و از نزدیک با روند کاری آن‌ها و فرصت‌های شغلی موجود در این صنایع آشنا می‌شوند.

در نخستین برنامه، قرار است شرکت کنندگان از کارخانه طراح و تولید کننده انواع قالب‌های فلزی، پلیمری و دایکست بازدید کنند و در بخش «گام اول» که چهارشنبه ۲۲ دی ماه ساعت ۱۲ برگزار می‌شود به معرفی کارخانه پرداخته خواهد شد.

بیان تاریخچه، زمینه فعالیت، محصولات، فرآیندهای تولید، نرم‌افزارهای مورد استفاده و تجهیزات و ماشین‌آلات کارخانه، معرفی کلی واحدهای مختلف کارخانه و پرسش و پاسخ و فضای انتقال تجربه محورهای این نشست است.

علاقه‌مندان برای شرکت در این برنامه و کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به شناسه @anj_industry پیام دهند.

انتهای پیام

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها