کد خبر : 191087
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۳ دی ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۲

آغاز اجرای طرح “امید به زندگی” در رامهرمز

آغاز اجرای طرح “امید به زندگی” در رامهرمز

ایسنا/خوزستان مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری خوزستان از اجرای طرح امید به زندگی در شهرستان رامهرمز خبر داد. زینب پارسافخر در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: اجرای طرح امید به زندگی با هدف ارتقای دانش و امید، تقویت و توان‌افزایی نوجوانان و والدین در حوزه مهارت‌های زندگی فردی و اجتماعی از روز گذشته در شهرستان

آغاز اجرای طرح "امید به زندگی" در رامهرمز

ایسنا/خوزستان مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری خوزستان از اجرای طرح امید به زندگی در شهرستان رامهرمز خبر داد.

زینب پارسافخر در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: اجرای طرح امید به زندگی با هدف ارتقای دانش و امید، تقویت و توان‌افزایی نوجوانان و والدین در حوزه مهارت‌های زندگی فردی و اجتماعی از روز گذشته در شهرستان رامهرمز آغاز به کار کرده و اجرای آن تا پنج ماه ادامه دارد.

وی افزود: این طرح توسط اداره‌کل امور بانوان و خانواده استانداری خوزستان با همکاری فرمانداری شهرستان رامهرمز و با حضور روانشناسان مجرب و اجرای کارگاه‌های آموزشی برای خانواده‌ها به ویژه بانوان، نوجوانان و دختران اجرا می‌شود.

پارسافخر تصریح کرد: اعتبار اجرایی این طرح با رایزنی، از معاونت زنان ریاست جمهوری تأمین شده و طرح با همکاری یکی از سازمان‌های مردم‌نهاد با سابقه فعالیت در این زمینه، اجرا می‌شود.

وی بیان کرد: دوره‌های آموزشی در زمینه تاب‌آوری، مهارت‌های فردی، گفتگو و حل مساله نیز در قالب اجرای این طرح برگزار می‌شود.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها