کد خبر : 122058
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۴ آذر ۱۴۰۰ - ۲۱:۲۵

آغاز جنبش درختکاری با توزیع ۳۵ هزار نهال رایگان در دورود و ازنا

آغاز جنبش درختکاری با توزیع ۳۵ هزار نهال رایگان در دورود و ازنا

ایسنا/لرستان نماینده دورود و ازنا در مجلس شورای اسلامی از آغاز جنبش درختکاری با توزیع ۳۵ هزار نهال رایگان در دورود و ازنا خبر داد. دکتر حسین گودرزی امروز ۲۸ اسفندماه اظهار کرد: در جلسه‌ای که با وزیر جهاد کشاورزی داشتیم درخواست اختصاص ۴۰ هزار نهال مثمر و غیرمثمر بصورت رایگان برای درختکاری در شهرستان‌های دورود و

آغاز جنبش درختکاری با توزیع  ۳۵ هزار نهال رایگان در دورود و ازنا

ایسنا/لرستان نماینده دورود و ازنا در مجلس شورای اسلامی از آغاز جنبش درختکاری با توزیع ۳۵ هزار نهال رایگان در دورود و ازنا خبر داد.

دکتر حسین گودرزی امروز ۲۸ اسفندماه اظهار کرد: در جلسه‌ای که با وزیر جهاد کشاورزی داشتیم درخواست اختصاص ۴۰ هزار نهال مثمر و غیرمثمر بصورت رایگان برای درختکاری در شهرستان‌های دورود و ازنا داشتیم.

وی با بیان اینکه در این راستا وزیر جهاد کشاورزی دستور لازم را صادر کرد و با مساعدت ویژه رئیس سازمان جنگل‌ها و مدیرکل منابع طبیعی استان در مرحله اول ۲۰ هزار نهال از انواع مختلف سرو، اقاقیا، بلوط، ارغوان و… به شهرستان دورود حمل و در محل اداره منابع طبیعی قرار گرفت، بیان کرد: در مرحله دوم پیگیر دریافت درختان مثمر هستیم و به محض دریافت نحوه توزیع آنها بین مردم دو شهرستان اطلاع رسانی خواهد شد.

نماینده دورود و ازنا در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: از همین گونه‌ها ۱۵ هزار نهال هم در اختیار منابع طبیعی شهرستان ازنا قرار گرفت و امروز در جلسه ستاد سبز ازنا تشکیل و نحوه توزیع مناسب این نهالها مشخص و اطلاع رسانی خواهد شد.

گودرزی گفت: برای استفاده بهتر و توزیع مناسب در سطح شهر و روستاهای شهرستان دورود چهارشنبه(۲۷ اسفند)جلسه ستاد سبز دورود در محل اداره منابع طبیعی تشکیل و نحوه توزیع بین مردم و استفاده عمومی تعیین شد.

وی تصریح کرد: از مردم با فضیلت دو شهرستان، گروه‌های زیست محیطی و مردم نهاد و مسولین محترم درخواست می‌کنم علاوه بر کاشت نهال در مکانهای اختصاصی برای ایجاد فضای سبز و کاشت و نگهداری بصورت تجمیعی در محله‌ها و ورودی روستاها و پارک‌ها و… با هماهنگی و برنامه‌ریزی مناسب اقدام و به ویژه برای حفظ و نگهداری آنها اهتمام لازم را داشته باشند.

انتهای پیام

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها