کد خبر : 174451
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲ دی ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۹

آفرود سواران البرزی نایب قهرمان اولین دوره مسابقات کشوری

آفرود سواران البرزی نایب قهرمان اولین دوره مسابقات کشوری

ایسنا/البرز  اولین دوره مسابقات کشوری آفرود به میزبانی استان فارس برگزار شد. اردشیر درویشی رئیس هیئت اتومبیلرانی و موتورسواری  استان البرز با اعلام این خبر گفت: اولین دوره مسابقات آفرود قهرمانی کشور به میزبانی استان فارس برگزار و اتومبیلرانان البرزی توانستند در این دوره از مسابقات عنوان نایب قهرمانی را از آن خود کنند. رئیس هیئت

آفرود سواران البرزی نایب قهرمان اولین دوره مسابقات کشوری

ایسنا/البرز  اولین دوره مسابقات کشوری آفرود به میزبانی استان فارس برگزار شد.

اردشیر درویشی رئیس هیئت اتومبیلرانی و موتورسواری  استان البرز با اعلام این خبر گفت: اولین دوره مسابقات آفرود قهرمانی کشور به میزبانی استان فارس برگزار و اتومبیلرانان البرزی توانستند در این دوره از مسابقات عنوان نایب قهرمانی را از آن خود کنند.

رئیس هیئت اتومبیلرانی و موتورسواری  استان البرز افزود: در این رقابت‌ها خانم فاطمه چیت ساز عنوان نایب قهرمان کلاس بانوان و در رده آقایان، آقای حامد سلیمی با قهرمانی در کلاس موریک  بر سکوی اول ایستاد و در کلاس سه، مقام سوم را به نام خود رقم زد و همچنین رضا بیرامی مقام سوم این دوره از مسابقات را از آن خود کردند.

وی افزود: در مجموع تیم منتخب حوزه اتومبیلرانی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی کشور و هیات موتورسواری و اتومبیلرانی استان البرز در رده بندی تیمی به عنوان  نائب قهرمانی این دوره از مسابقات معرفی شدند.

انتهای پیام

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها