کد خبر : 179975
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۹ دی ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۸

آمادگی ۱۰۱ پایگاه تزریق واکسن بدون از هیچ محدودیتی در کهگیلویه

آمادگی ۱۰۱ پایگاه تزریق واکسن بدون از هیچ محدودیتی در کهگیلویه

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان کهگیلویه گفت: ۱۰۱ پایگاه تزریق واکسن بدون محدودیت در هر ساعت از شبانه‌روز آماده تزریق واکسن هستند. سید منصور تقوی در نشست هماهنگی و مدیریت کرونا در دهدشت، وضعیت فعلی کهگیلویه را زرد عنوان و اظهار کرد: ابتلا و بستری در این مدت کم شده و در

آمادگی ۱۰۱ پایگاه تزریق واکسن بدون از هیچ محدودیتی در کهگیلویه

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان کهگیلویه گفت: ۱۰۱ پایگاه تزریق واکسن بدون محدودیت در هر ساعت از شبانه‌روز آماده تزریق واکسن هستند.

سید منصور تقوی در نشست هماهنگی و مدیریت کرونا در دهدشت، وضعیت فعلی کهگیلویه را زرد عنوان و اظهار کرد: ابتلا و بستری در این مدت کم شده و در ۱۲ روز اخیر فوت کرونایی نداشتیم.

وی افزود: همین آمارها باعث شده رعایت پروتکل‌ها کاهش پیدا کند.

تقوی جمعیتی را که باید واکسینه شوند ۱۰۶هزار نفر عنوان و بیان کرد: تاکنون ۹۰هزار و ۵۰۰ نفر دز اول و ۷۸هزار و ۵۰۰ نفر دز دوم و ۱۱هزار نفر دز سوم واکسن را دریافت کردند.

وی تصریح کرد: در بین جمعیت دانش آموزی حدود ۱۳هزار نفر دز اول معادل ۹۳درصد واکسن تزریق شده است، دز دوم بالای ۱۱هزار معادل ۸۰درصد دریافت کردند.

تقوی عنوان کرد: متاسفانه میزان مراجعه برای دز دوم و سوم کند شده و قابل قبول نیست.

وی ادامه داد: ۱۰۱ پایگاه بدون محدودیت در هر ساعت از شبانه‌روز آماده تزریق واکسن هستند.

به گزارش ایسنا، تقوی از تجمعات در مراسمات، تالارها، بازار، بی‌خیالی ادارات نسبت به تزریق واکسن و عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی در مدارس به عنوان زنگ خطر شیوع مجدد کرونا نام برد و خواستار همکاری سایر نهادها در این راستا به جهت مقابله با تجمعات شد.

انتهای پیام

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها