کد خبر : 187938
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۹ دی ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۳

اجرای طرح ایمن سازی جمعیت های دامی سیستان و بلوچستان

اجرای طرح ایمن سازی جمعیت های دامی سیستان و بلوچستان

ایسنا/سیستان و بلوچستان مدیرکل دامپزشکی سیستان و بلوچستان بیان داشت: به مناسبت ایام مبارک دهه فجر و با هدف حفظ امنیت و سلامت جمعیت دامی استان، فاز واکسیناسیون بیماری هاری و طاعون نشخوارکنندگان کوچک از طریق طرح خرید خدمت بخش خصوصی در استان در حال اجرا است. به گزارش ایسنا مهدی حسینی افزود: در این طرح

اجرای طرح ایمن سازی جمعیت های دامی سیستان و بلوچستان

ایسنا/سیستان و بلوچستان مدیرکل دامپزشکی سیستان و بلوچستان بیان داشت: به مناسبت ایام مبارک دهه فجر و با هدف حفظ امنیت و سلامت جمعیت دامی استان، فاز واکسیناسیون بیماری هاری و طاعون نشخوارکنندگان کوچک از طریق طرح خرید خدمت بخش خصوصی در استان در حال اجرا است.

به گزارش ایسنا مهدی حسینی افزود: در این طرح پیش بینی های لازم جهت واکسیناسیون بیش از ۳۰۰۰ راس دام علیه بیماری هاری و بالغ بر ٢٣٠ هزار راس دام علیه طاعون نشخوار کنندگان کوچک انجام شده است.

وی عنوان داشت: از ابتدای سال جاری تا کنون با هدف کنترل و پیشگیری از ابتلا جمعیت های دامی استان به بیماری های خطرناک دامی و بیماری های مشترک بین انسان و دام، واکسیناسیون بیش از ٣ میلیون و ۵٠٠ هزار  راس دام درسیستان وبلوچستان علیه بیماری های دامی و سمپاشی بالغ بر ۴٢ هزار متر مربع جایگاه دامی انجام شده است.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها