کد خبر : 70242
تاریخ انتشار : شنبه ۲۰ شهریور ۱۴۰۰ - ۲۲:۰۹

احتمال بازگشایی دانشگاه‌ها در فارس/تغییر وضعیت رنگبندی‌

احتمال بازگشایی دانشگاه‌ها در فارس/تغییر وضعیت رنگبندی‌

 جانشین استاندار فازس در ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا گفت: تزریق واکسن به دانشجویان و افراد بالاتر از ۱۸ سال در روستاهای فارس در حال انجام است و به علت واکسینه شدن اساتید و دانشجویان در استان احتمال بازگشایی دانشگاه‌ها وجود دارد. عبدالرضا قاسمپور عصر شنبه ۲۰ شهریور در نشست مجازی با خبرنگاران بیان کرد:

احتمال بازگشایی دانشگاه‌ها در فارس/تغییر وضعیت رنگبندی‌

 جانشین استاندار فازس در ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا گفت: تزریق واکسن به دانشجویان و افراد بالاتر از ۱۸ سال در روستاهای فارس در حال انجام است و به علت واکسینه شدن اساتید و دانشجویان در استان احتمال بازگشایی دانشگاه‌ها وجود دارد.

عبدالرضا قاسمپور عصر شنبه ۲۰ شهریور در نشست مجازی با خبرنگاران بیان کرد: تاکنون دو میلیون و ۵۶ هزار و ۹۸۹ دز واکسن کرونا در فارس تزریق شده و آمار فعلی بستری روزانه در مراکز درمانی استان هم به حدود ۳۴۰ نفر رسیده است.

او افزود: ستاد استانی کرونا در فارس، پرداخت مطالبات کادر درمان، تبدیل وضعیت نیروهای ۸۹ روزه، تفویض اختیار به استان‌ها و واردات واکسن توسط بخش خصوصی را مورد پیگیری قرار داده است.

معاون استاندار فارس ادامه داد: از ابتدای شیوع کرونا تاکنون برای ۵۸۳ هزار و ۸۷۱ خودروی شخصی متخلف در طرح مننوعیت تردد جریمه صادر شده و همچنین ۱۰ هزار و ۵۴۰ واحد صنفی در استان پلمب شده‌اند.

قاسمپور خاطرنشان کرد: هم‌اینک ۹ شهرستان فارس در وضعیت قرمز، ۲۲ شهرستان در وضعیت نارنجی و پنج شهرستان وضعیت زرد قرار دارند.

منبع: ايسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها