کد خبر : 189266
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۰ دی ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۳

احتمال وقوع بهمن در ارتفاعات البرز دور از انتظار نیست

احتمال وقوع بهمن در ارتفاعات البرز دور از انتظار نیست

ایسنا/البرز مدیرکل هواشناسی البرز گفت: با خروج سامانه بارشی از استان و افزایش دما، احتمال سقوط بهمن در ارتفاعات دور از انتظار نیست. آرش بهاروند احمدی در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: با خروج سامانه بارشی و افزایش دما، احتمال سقوط بهمن در ارتفاعات استان دور از انتظار نیست به همین دلیل از کوهنوردان درخواست می‌شود

احتمال وقوع بهمن در ارتفاعات البرز دور از انتظار نیست

ایسنا/البرز مدیرکل هواشناسی البرز گفت: با خروج سامانه بارشی از استان و افزایش دما، احتمال سقوط بهمن در ارتفاعات دور از انتظار نیست.

آرش بهاروند احمدی در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: با خروج سامانه بارشی و افزایش دما، احتمال سقوط بهمن در ارتفاعات استان دور از انتظار نیست به همین دلیل از کوهنوردان درخواست می‌شود از عبور در مسیرهای برف‎‌گیر خودداری کنند.

وی ادامه داد: با توجه به آب شدن برف محورهای کوهستانی ظرف چند روز آینده، رانندگان در زمان تردد در این مسیرها باید مراقب یخ زدگی صبحگاهی مسیر و لغزندگی سطح جاده باشند.

این مسئول گفت: از عصر دیروز شاهد خروج سامانه بارشی از استان هستیم و همین باعث شده امروز آسمان استان نیمه ابری و مه آلود باشد.

بهاروند احمدی در خصوص کیفیت هوای استان نیز گفت: کیفیت هوای استان طی امروز و دو روز آینده برای گروه‌های حساس ناسالم پیش بینی می‌شود.

انتهای پیام

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها