کد خبر : 177161
تاریخ انتشار : دوشنبه ۶ دی ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۸

احکام پرونده شهرداری قیدار صادر شد

احکام پرونده شهرداری قیدار صادر شد

ایسنا/زنجان رئیس‌کل دادگستری استان زنجان گفت: احکام پرونده شهرداری قیدار صادر شد. حجت‌الاسلام و المسلمین اسماعیل صادقی‌نیارکی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: بر اساس رای شعبه ۱۰ دادگاه تجدید نظر استان در پرونده شهرداری قیدار ۸ متهم به حبس، رد مال، جزای نقدی و انفصال از خدمات دولتی محکوم شدند. وی افزود: در راستای تاکیدات

احکام پرونده شهرداری قیدار صادر شد

ایسنا/زنجان رئیس‌کل دادگستری استان زنجان گفت: احکام پرونده شهرداری قیدار صادر شد.

حجت‌الاسلام و المسلمین اسماعیل صادقی‌نیارکی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: بر اساس رای شعبه ۱۰ دادگاه تجدید نظر استان در پرونده شهرداری قیدار ۸ متهم به حبس، رد مال، جزای نقدی و انفصال از خدمات دولتی محکوم شدند.

وی افزود: در راستای تاکیدات رئیس قوه قضاییه مبنی بر مبارزه با فساد، در جریان رسیدگی به پرونده شهرداری قیدار در شعبه ۱۰ تجدید نظر استان، از ۸ متهم به جز یک نفر شامل ۳ عضو سابق شورای شهر قیدار، یک نفر از کارمندان شهرداری زنجان و ۳ نفر کار چاق‌کن و دلال به اتهام اخذ رشوه به حبس از ۱۸ ماه تا ۳ سال، رد مال و جریمه جزای نقدی و انفصال از خدمات دولتی محکوم شدند و رأی صادره قطعی است.

این مسئول با بیان اینکه مسئولان به گوش باشند که دستگاه‌های نظارتی و بازرسی استان مرتب اعمال و رفتار شهرداران، شوراهای اسلامی و دهیاران را به طور دقیق مورد رصد قرار می‌دهند، افزود: دستگاه قضایی با اعمال و رفتارهای خلاف قانون برخورد قاطع و هیچ مسامحه‌ای نخواهد کرد و در عین حال کارگزاران خدوم و پاک‌دستی که اعمال و رفتار آن‌ها در حیطه قانون باشد، مورد حمایت قرار خواهند گرفت.

این مسئول با توصیه و تأکید به اینکه شهرداران و اعضای شوراهای اسلامی شهر، روستا و دهیاران دوره جدید مبنی بر اینکه رفتارهای‌شان باید بر اساس قانون باشد، خاطرنشان کرد: نباید با اعمال و رفتار خلاف قانون اعتماد مردمی را که بزرگ‌ترین سرمایه‌های نظام است، خدشه‌دار کرد، بلکه باید با تلاش شبانه‌روزی و ارائه خدمات برای مردم موجبات آرامش و آسایش آن‌ها را فراهم کنند.

انتهای پیام

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها