کد خبر : 178513
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۸ دی ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۸

اخطار قطع گاز به ۱۵۰ اداره دولتی خراسان جنوبی

اخطار قطع گاز به ۱۵۰ اداره دولتی خراسان جنوبی

ایسنا/خراسان جنوبی معاون بهره برداری شرکت گاز خراسان جنوبی گفت: از ۱۵ آبان اخطار قطع گاز به ۱۵۰ اداره دولتی خراسان جنوبی داده شد. رحمان محمودی، شامگاه شنبه چهارم  به رسانه‌های گروهی اعلام کرد: در راستای اجرای مصوبه هیئت وزیران مبنی بر استفاده بهینه از گاز در سراسر کشور  مقرر شد از ۱۵ آبان ادارات استان در

اخطار قطع گاز به ۱۵۰ اداره دولتی خراسان جنوبی

ایسنا/خراسان جنوبی معاون بهره برداری شرکت گاز خراسان جنوبی گفت: از ۱۵ آبان اخطار قطع گاز به ۱۵۰ اداره دولتی خراسان جنوبی داده شد.

رحمان محمودی، شامگاه شنبه چهارم  به رسانه‌های گروهی اعلام کرد: در راستای اجرای مصوبه هیئت وزیران مبنی بر استفاده بهینه از گاز در سراسر کشور  مقرر شد از ۱۵ آبان ادارات استان در این طرح مورد پایش و بررسی قرار گیرند.

به گزارش ایسنا، وی افزود: از ۵ هزار و ۵۳۸ مورد بازدید از ادارات دولتی که تاکنون صورت گرفته، به ۱۵۰ اداره که مصرف گاز و دمای رفاه یعنی دمای ۱۸ تا ۲۱ درجه را در محل کار رعایت نکردند، اخطار قطع گاز داده شد.

وی با اشاره به اینکه از ۱۵۰ مورد اخطار در بازدید دور دوم ۸ اداره مجدد مقررات را رعایت نکرده که به استانداری معرفی و گاز مصرفی آن‌ها قطع شد، گفت: ادارات دولتی موظفند در ساعات غیراداری و روزهای تعطیل، سامانه‌های گرمایشی را خاموش کنند.

محمودی در خصوص ورود سامانه جدید بارشی و کاهش دمای هوا نیز گفت: در بخش خانگی نیز با توجه به افزایش ۱۵ درصدی مصرف امسال نسبت به پارسال از مردم می‌خواهیم در روزهای سرد آینده در مصرف گاز صرفه جویی کنند.
وی گفت: از پوشش مناسب در خانه استفاده کنند و همچنین از پرده‌های ضخیم . ضروری است موتورخانه‌ها روی ۵۰ درجه تنظیم و از پنجره‌های دوجداره استفاده کنن و همچنین گرمایش اتاق‌های بلااستفاده رو قطع کنند.
محمودی تاکید کرد: در صورت رعایت نکردن در مصرف گاز خانگی به مصارف گاز در بخش صنعتی نیز آسیب می‌رسد که این امر به تولید و اشتغال ضرر می‌رساند.

منبع: ايسنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها