کد خبر : 351
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۲ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۰

ادامه‌دار بودن بارش باران، رعد و برق در زنجان

ادامه‌دار بودن بارش باران، رعد و برق در زنجان

  مدیرکل هواشناسی استان زنجان گفت: بعد از ظهر امروز افزایش ابر، رگباران باران توام با رعد و برق پیش‌بینی می‌شود. محمدرضا رحمن‌نیا در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: بعدازظهر امروز (سه‌شنبه ۱۲ مردادماه) افزایش ابر، رگبار باران توام با رعد و برق را به شکل بیشتر در شهرستان‌های زنجان و ماهنشان خواهیم داشت و در سایر

ادامه‌دار بودن بارش باران، رعد و برق در زنجان

  مدیرکل هواشناسی استان زنجان گفت: بعد از ظهر امروز افزایش ابر، رگباران باران توام با رعد و برق پیش‌بینی می‌شود.

محمدرضا رحمن‌نیا در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: بعدازظهر امروز (سه‌شنبه ۱۲ مردادماه) افزایش ابر، رگبار باران توام با رعد و برق را به شکل بیشتر در شهرستان‌های زنجان و ماهنشان خواهیم داشت و در سایر نقاط استان نیز در حد خفیف پیش‌بینی می‌شود.
وی با بیان اینکه  تا پایان روز جمعه نیز احتمال بارش‌ها در ساعات بعدازظهر برای این استان وجود دارد، افزود: دمای فعلی شهر زنجان ۲۳ درجه سانتیگراد بالای صفر بوده و این میزان دما در مقایسه با مدت مشابه روز گذشته در همین ساعت یک درجه سانتیگراد کاهش نشان می‌دهد.
این مسئول ادامه داد: در ۲۴ ساعت گذشته زنجان (مرکز استان) و همچنین خیرآباد از تابع شهرستان سلطانیه و شهرهای سلطانیه و قیدار با دمای ۱۴ درجه سانتیگراد خنک‌ترین و چورزق از توابع شهرستان طارم نیز با ۳۶ درجه سانتیگراد گرم‌ترین نقطه استان زنجان گزارش شدند.
مدیرکل هواشناسی استان زنجان خاطرنشان کرد: میزان دمای هوا زنجان از امروز به صورت کند و تدریجی روند افزایشی خواهد داشت و تا روز دوشنبه هفته آینده بین پنج تا ۷ درجه سانتیگراد گرم‌تر خواهد شد.
منبع: ايسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها