کد خبر : 176890
تاریخ انتشار : یکشنبه ۵ دی ۱۴۰۰ - ۱۸:۳۰

ارتـبـاطـات در انـقـلاب صـنـعـتی چـهـارم

ارتـبـاطـات در انـقـلاب صـنـعـتی چـهـارم

انجمن‌های علمی دانشجویی مدیریت دانشگاه تهران، امیرکبیر، اصفهان و انجمن علمی دانشجویی صنایع صنعتی اصفهان، خواجه نصیر، شهید باهنر کرمان و دانشگاه الزهرا، وبینار «ارتباطات در انقلاب صنعتی چهار» از جمله‌ وبینارهای از دانش تا تجربه را برگزار می‌کنند. به گزارش باشگاه دانشجویان ایسنا، هسته فعالیت روابط عمومی‌ و ارتباطات در دنیای امروز، پل زدن

ارتـبـاطـات در انـقـلاب صـنـعـتی چـهـارم

انجمن‌های علمی دانشجویی مدیریت دانشگاه تهران، امیرکبیر، اصفهان و انجمن علمی دانشجویی صنایع صنعتی اصفهان، خواجه نصیر، شهید باهنر کرمان و دانشگاه الزهرا، وبینار «ارتباطات در انقلاب صنعتی چهار» از جمله‌ وبینارهای از دانش تا تجربه را برگزار می‌کنند.

به گزارش باشگاه دانشجویان ایسنا، هسته فعالیت روابط عمومی‌ و ارتباطات در دنیای امروز، پل زدن بین شکاف‌هاست. شکاف‌هایی که بین ذی‌نفعان متفاوت یک سازمان ایجاد می‌شود و روابط عمومی باید تلاش کند با ایجاد مسیرهای خلاقانه ارتباطی، گفت‌وگو و تعامل سازنده ایجاد کرده تا  فهم مشترکی از پدیده‌ها، اتفاقات و روندها ایجاد شود. پیام سازمان را به مخاطبان برساند و پیام و انتظار مخاطبان را به سازمان و یک قدم فراتر، اگر ضعف‌هایی وجود دارد زمینه‌های بهبود را ایجاد کند و مدافع منافع طرفین باشد. چنین نقشی در دل انقلاب صنعتی چهارم و با ظهور سازمان‌های تکنولوژی‌محور مثل گوگل، آمازون، اپل، اسپاتیفای و … بوجود آمده و علوم و تکنولوژی‌های مرتبط با داده در این زمینه هم موجب تغییرات بنیادین شده است. در این وبینار درباره این تغییر پارادایمی و همینطور تجربه  در حرکت به این سمت‌وسوی جدید صحبت می‌شود.

“تغییر پارادایمی ارتباطات در شرکت‌های تکنولوژی‌محور”، “تکنولوژی و علوم داده در ارتباطات”، “داستان‌سرایی با داده‌ها”، “روابط عمومی و شبکه‌های اجتماعی”، “داده‌محور کردن ارتباطات” و “کرونا و ارتباطات بحران” از جمله مباحث و سرفصل‌هایی است که در این وبینار به آن ها پرداخته می‌شود.

این وبینار با ارائه امیرحسن موسوی روز  چهارشنبه ۲۹ بهمن ساعت ۱۷ الی ۱۹ به صورت مجازی برگزار می شود.

علاقه‌مندان می توانند جهت ثبت نام به لینک https://evnd.co/EuVZl  مراجعه کنند.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها