کد خبر : 130777
تاریخ انتشار : دوشنبه ۸ آذر ۱۴۰۰ - ۲۲:۰۴

از قوه قهریه تنها در موارد استثنایی و ضروری استفاده شود

از قوه قهریه تنها در موارد استثنایی و ضروری استفاده شود

ایسنا/خوزستان استاندار خوزستان گفت: در برخورد با چالش‌های اجتماعی باید تا جای ممکن از رویکرد نرم‌افزاری و فرهنگی استفاده شود و استفاده از روش سلبی و قوه قهریه باید در موارد استثنایی و ضروری باشد. قاسم سلیمانی‌دشتکی امروز (۲۳ اسفندماه) در نشست با فرمانده انتظامی استان خوزستان که در محل فرماندهی این نیرو برگزار شد، اظهار

از قوه قهریه تنها در موارد استثنایی و ضروری استفاده شود

ایسنا/خوزستان استاندار خوزستان گفت: در برخورد با چالش‌های اجتماعی باید تا جای ممکن از رویکرد نرم‌افزاری و فرهنگی استفاده شود و استفاده از روش سلبی و قوه قهریه باید در موارد استثنایی و ضروری باشد.

قاسم سلیمانی‌دشتکی امروز (۲۳ اسفندماه) در نشست با فرمانده انتظامی استان خوزستان که در محل فرماندهی این نیرو برگزار شد، اظهار کرد: استان خوزستان متأسفانه در مسیر ترانزیتی مواد مخدر قرار دارد و برای حل و اصلاح شرایط کنونی نیاز است که جلوی انتقال مواد مخدر از مبدا دیگر استان‌ها و مرزها به استان گرفته شود.

به گزارش ایسنا، رئیس شورای تامین خوزستان افزود: امنیت جامعه مرهون جانفشانی‌های نیروهای امنیتی و مسلح از جمله نیروی انتظامی در برخورد با شرارت‌ها، سرقت‌های مسلحانه و ناامنی‌ها است که وظیفه خود می‌دانم از همه نیروهای امنیتی و مسلح از جمله نیروهای جان برکف پلیس استان قدردانی نمایم.

سلیمانی‌دشتکی ادامه داد: نیروی انتظامی در خط مقدم مقابله با جرائم و ناامنی است و بر اساس آمار، عمده موارد مربوط به جرائم و سرقت‌ها کشف و خنثی می‌شود البته امیدوارم فضا برای همان درصد کم از سارقان و مجرمان نیز بیش از گذشته ناامن شود.

وی افزود: نیروی انتظامی با فداکاری‌های خود موجب آسایش و امنیت شهروندان می‌شود و امیدواریم عموم مردم و دستگاه‌ قضایی و سایر نهادها بیش از پیش با پلیس همکاری و همراهی کنند.

استاندار خوزستان گفت: در برخورد با چالش‌های اجتماعی باید تا جای ممکن از رویکرد نرم‌افزاری و فرهنگی استفاده شود و استفاده از روش سلبی و قوه قهریه باید در موارد استثنایی و ضروری باشد.

وی افزود: خوزستان دارای فرهنگ غنی از لحاظ عشایر است و از ظرفیت شیوخ و خوانین و بزرگان اقوام در بسیاری از معضلات و مشکلات اجتماعی می‌توان استفاده کرد.

سلیمانی‌دشتکی عنوان کرد: نیروی انتظامی در کنار نیروهای امنیتی و مسلح در مبارزه با کرونا نقش ویژه‌ای داشته است و این امر را در کمک به بستن مرز استان همچنین در زمینه ورود و خروج به استان و نیز در زمینه محدودیت‌های اصناف شاهد بوده‌ایم.

استاندار خوزستان بیان کرد: بر اساس گزارش ارائه‌شده، آمار تصادفات کاهش قابل توجهی داشته است که این کار با تلاش‌های نیروی انتظامی صورت گرفته که بسیار ارزشمند است و جای تقدیر دارد.

انتهای پیام

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها