کد خبر : 174649
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲ دی ۱۴۰۰ - ۱۸:۲۶

اسکان اضطراری در منطقه زلزله زده دنا تا فردا ظهر به اتمام می رسد

اسکان اضطراری در منطقه زلزله زده دنا تا فردا ظهر به اتمام می رسد

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد رئیس جمعیت هلال احمر ایران، گفت: تمام تلاش خود را به کار می گیریم اسکان اضطراری در منطقه زلزله زده دنا تا فردا ظهر به اتمام برسد. “کریم همتی” در این نشست با تاکید بر اینکه در صورت نیاز امکانات و کمک های لازم از استان های چهارمحال و بختیاری، اصفهان و فارس

اسکان اضطراری در منطقه زلزله زده دنا تا فردا ظهر به اتمام می رسد

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد رئیس جمعیت هلال احمر ایران، گفت: تمام تلاش خود را به کار می گیریم اسکان اضطراری در منطقه زلزله زده دنا تا فردا ظهر به اتمام برسد.

“کریم همتی” در این نشست با تاکید بر اینکه در صورت نیاز امکانات و کمک های لازم از استان های چهارمحال و بختیاری، اصفهان و فارس به این شهرستان ارسال می شود، افزود: تمام تلاش خود را برای تسریع در ارزیابی خسارت به کار می گیریم.
وی تصریح کرد: تا ظهر فردا اسکان اضطراری در این شهرستان باید به اتمام برسد.
رئیس جمعیت هلال احمر ایران با اشاره به درخواست مردم محلی برای تخلیه خانه ها، اظهار کرد: در این راستا نیروهای امدادی و خدماتی اقدامات لازم را انجام می دهند.
همتی در خصوص تامین داروی افراد نیازمند از جمله بیماران سرطانی و صعب العلاج، تاکید کرد: به صورت ویژه و پس از شناسایی این افراد دارو در اختیار آن ها قرار می گیرد.
وی از استقرار چادر در مناطق زلزله زده خبر داد و بیان کرد: امید است بتوانیم با همکاری و همدلی هرچه زودتر این بحران را پشت سر بگذاریم.
به گزارش ایسنا، نشست مدیریت بحران شهرستان دنا با حضور وزیر راه و شهرسازی، رئیس سازمان مدیریت بحران کشور، استاندار، رئیس جمعیت هلال احمر، نماینده مردم بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی در محل فرمانداری دنا برگزار شد.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها