کد خبر : 180422
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۹ دی ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۱

افتتاح کتابخانه درجه یک الیگودرز

افتتاح کتابخانه درجه یک الیگودرز

ایسنا/لرستان مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان از سفر معاون امور فرهنگی وزارت به لرستان در نیمه اول اسفندماه خبر داد. احمد حسین فتایی در جلسه شورای معاونین این اداره‌کل که امروز ۲۶ بهمن‌ماه برگزار شد، با اشاره به سفر اخیر معاون قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به استان، اظهار کرد: در این

افتتاح کتابخانه درجه یک الیگودرز

ایسنا/لرستان مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان از سفر معاون امور فرهنگی وزارت به لرستان در نیمه اول اسفندماه خبر داد.

احمد حسین فتایی در جلسه شورای معاونین این اداره‌کل که امروز ۲۶ بهمن‌ماه برگزار شد، با اشاره به سفر اخیر معاون قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به استان، اظهار کرد: در این سفر مقدمات امضای چند تفاهم‌نامه مهم قرآنی فراهم شد تا فعالیت‌های حوزه قرآن و عترت و مؤسسات قرآنی استان از آن بهره‌مند شوند.

وی تصریح کرد: هماهنگی‌های لازم جهت سفر محسن جوادی، معاون امور فرهنگی وزارت به استان انجام گرفته که در صورت فراهم بودن شرایط کرونایی استان در نیمه اول اسفندماه انجام خواهد شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان خاطرنشان کرد: در این سفر ضمن برگزاری چندین جلسه از جمله شورای فرهنگ عمومی و دیدار با چهره‌های فرهنگی استان، فعالیت‌های انجمن مفاخر استان به‌صورت رسمی کلید خواهد خورد.

فتایی اضافه کرد: برگزاری همزمان آیین اختتامیه دو جشنواره ملی مد و لباس ایرانی اسلامی و آواها و نواهای رضوی از دیگر برنامه‌های است که در سفر دو روزه معاون امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی صورت می‌پذیرد.

وی با اشاره به اینکه افتتاح ساختمان کتابخانه درجه یک الیگودرز با درخواست اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی مبنی بر تجهیز، از دهه فجر به سالروز افتتاح نهاد کتابخانه‌های عمومی در اسفندماه موکول شد، افزود: بازدید از نمایشگاه توانمندی‌های صنعت چاپ استان و همچنین افتتاح ساختمان و بهره‌برداری از کتابخانه درجه یک شهرستان الیگودرز از دیگر برنامه‌های سفر دکتر محسن جوادی به استان است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان ادامه داد: در این سفر چندین تفاهم‌نامه مهم فرهنگی در حوزه‌های مختلف به امضا خواهد رسید.

انتهای پیام

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها