کد خبر : 174578
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲ دی ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۷

افزایش چشمگیر موارد ابتلا در اهواز و آبادان

افزایش چشمگیر موارد ابتلا در اهواز و آبادان

ایسنا/خوزستان رئیس مرکز مدیریت بیماری‌های واگیر وزارت بهداشت با بیان اینکه متاسفانه موارد ابتلا به کرونا در خوزستان به ویژه اهواز و آبادان افزایش چشمگیری داشته است، گفت: کماکان رعایت بهداشت فردی مهم‌ترین راه مقابله با ویروس کرونا است. دکتر محمدمهدی گویا صبح امروز در حاشیه بازدید از بیمارستان آیت‌الله طالقانی آبادان در جمع خبرنگاران اظهار

افزایش چشمگیر موارد ابتلا در اهواز و آبادان

ایسنا/خوزستان رئیس مرکز مدیریت بیماری‌های واگیر وزارت بهداشت با بیان اینکه متاسفانه موارد ابتلا به کرونا در خوزستان به ویژه اهواز و آبادان افزایش چشمگیری داشته است، گفت: کماکان رعایت بهداشت فردی مهم‌ترین راه مقابله با ویروس کرونا است.

دکتر محمدمهدی گویا صبح امروز در حاشیه بازدید از بیمارستان آیت‌الله طالقانی آبادان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: متاسفانه موارد ابتلا در خوزستان به ویژه اهواز و آبادان افزایش چشمگیری داشته است و علت حضور ما در این دو شهرستان این است که وضعیت موجود را بررسی و همچنین شرایط موارد ابتلا، بیماران سرپایی، بیماران بستری و علل اصلی افزایش ابتلا را پیگیری کنیم.

به گزارش ایسنا، وی اضافه کرد: در این سفر همچنین به دنبال مشاهده امکانات، کمبودها و مشکلات هستیم تا بتوانیم از این بحران در خوزستان خارج بشویم.

رئیس مرکز مدیریت بیماری‌های واگیر وزارت بهداشت ادامه داد: توصیه ما به مردم عزیز خوزستان این است که کماکان به ضوابط بهداشتی فردی پایبند باشند.

گویا گفت: هنوز مهم‌ترین راه برای مقابله با کرونا پیشگیری از این بیماری، رعایت بهداشت فردی، آداب صحیح تنفسی، فاصله‌گذاری اجتماعی، استفاده از ماسک، شست‌وشوی مکرر دست‌ها و فاصله‌گیری فردی است.

وی اضافه کرد: درست است که واکسن در دسترس قرار گرفته ولی کماکان رعایت بهداشت فردی حرف اول را برای مبارزه با کرونا می‌زند.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها