کد خبر : 124584
تاریخ انتشار : جمعه ۵ آذر ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۶

اقامت بیش از 52 هزار نفر درباشت

اقامت بیش از 52 هزار نفر درباشت

فرماندار باشت گفت: از 28 اسفند تا پایان 7 فروردین ماه  بالغ بر 52 هزار و 612 نفر در مناطق تفریحی و گردشگری این شهرستان اقامت کرده‌اند. ” سید مسعود حسینی ” در گفت و گو با خبرنگار ایسنا، منطقه کهگیلویه و بویراحمد افزود: هرساله گرشگران و مسافران بسیاری از دیگر نقاط کشور از جاذبه های

فرماندار باشت گفت: از 28 اسفند تا پایان 7 فروردین ماه  بالغ بر 52 هزار و 612 نفر در مناطق تفریحی و گردشگری این شهرستان اقامت کرده‌اند.

” سید مسعود حسینی ” در گفت و گو با خبرنگار ایسنا، منطقه کهگیلویه و بویراحمد افزود: هرساله گرشگران و مسافران بسیاری از دیگر نقاط کشور از جاذبه های تاریخی و گردشگری شهرستان باشت در ایام نوروز بازدید می کنند.

وی بیان کرد: از 28 اسفند ماه تا پایان 7 فروردین ماه  بالغ بر 52 هزار و 612 نفر در مناطق تفریحی و گردشگری این شهرستان اقامت کرده‌اند.

فرماندار باشت تصریح کرد: این تعداد گردشگر در مدارس و مهمانسراهای دستگاه‌های اجرایی اسکان یافتند.

حسینی عنوان کرد: در همین مدت زمان عنوان شده 69 هزار و 330 نفر از مناطق گردشگری طبیعی این شهرستان از جمله شلالدون و رود رونه بازدید کردند.

وی گفت: از 28 اسفند ماه تا پایان 7 فروردین ماه 36 هزارو 200  نفر گردشگر از مناطق تاریخی و فرهنگی این شهرستان باشت بازدید داشتند.

فرماندار باشت خاطر نشان کرد: در همین مدت زمان یاد شده نیز دو هزارو 285 نفر از جاذبه های دست ساز این شهرستان بازدید کردند.

حسینی بیان کرد: 14 جاذبه گردشگری طبیعی در شهرستان باشت وجود دارد.

وی افزود: از مهمترین آثار و جاذبه های گردشگری طبیعی شهرستان باشت می توان به  رود رونه، آبشار گله جنی، سد تنگ تیز، کاگه امیرشیخی، آبشار طوف، کوه دوگوشی، باغات امامزاده ضامن (ع) و تنگ اوی بوستان اشاره کرد.

فرماندار باشت اضافه کرد: منطقه گردشگری شلال دون، کمپینگ اقامتی سید محمد (ع) سرآب نیز، روستای ده بزرگ، منطقه تفریحی پشتکوه خان احمد و روستای نیمدور از دیگر آثار و جاذبه گردشگری طبیعی باشت به شمار می رود.منبع: ايسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها