کد خبر : 6372
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۷

امروز روز پایانی کار هیئت وزیران است اما روز پایانی کار در استان‌ها نیست

امروز روز پایانی کار هیئت وزیران است اما روز پایانی کار در استان‌ها نیست

  استاندار همدان تأکید کرد: مدیران با صلابت و جدیت کارها و خدمت‌رسانی به مردم را ادامه دهند. سیدسعید شاهرخی دوشنبه ۱۱ مردادماه در جلسه شورای اداری استان همدان بیان کرد: تفاوتی که کار ما با هیئت وزیران دارد این است که امروز روز پایانی کار هیئت وزیران است اما روز پایانی کار در استان‌ها

امروز روز پایانی کار هیئت وزیران است اما روز پایانی کار در استان‌ها نیست

  استاندار همدان تأکید کرد: مدیران با صلابت و جدیت کارها و خدمت‌رسانی به مردم را ادامه دهند.

سیدسعید شاهرخی دوشنبه ۱۱ مردادماه در جلسه شورای اداری استان همدان بیان کرد: تفاوتی که کار ما با هیئت وزیران دارد این است که امروز روز پایانی کار هیئت وزیران است اما روز پایانی کار در استان‌ها نیست.

وی تصریح کرد: مدیران در هر جایگاهی که هستند با قدرت و جدیت و انگیزه و با نیت این که خدمت‌گزاری یک فرصت خدادادی است کار خود را با قدرت ادامه دهند.

شاهرخی اضافه کرد: در استان‌ها کار و فعالیت باید با شدت ادامه پیدا کند و با جابجایی دولت نباید ضعفی در انجام امور و خدمت‌رسانی به مردم به وجود بیاید چراکه جابجایی و استقرار دولت جدید امری طبیعی است و روند خود را طی می‌کند.

استاندار همدان با بیان اینکه مطابق شرح وظایف و برنامه راهبردی تا پایان سال ۱۴۰۰ باید کار را ادامه دهیم، افزود: این برنامه راهبردی در قالب برنامه صد روزه‌ای است که در اختیار دستگاه‌ها قرار گرفته است.

وی با اشاره به اینکه هر هفته پروژه‌های ارزشمند و تأثیرگذار که برای ده‌ها سال تأثیرات آنها را در استان خواهیم دید افتتاح می‌شوند، گفت: این پروژه‌ها در حوزه‌های بهداشت، درمان، سلامت، راه و مسکن و… است و به عنوان نمونه فردا شاهد بهره‌برداری ۱۷ یا ۱۸ پروژه در حوزه بهداشت و درمان و سلامت د استان هستیم.

استاندار همدان در پایان اظهار کرد: برخی از پروژه‌های دولت فعلی نیز در پاییز و زمستان آینده به بهره‌برداری می‌رسند.

منبع: ايسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها