کد خبر : 188972
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۰ دی ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۴

امر به معروف و نهی از منکر مظلوم واقع شده‌اند

امر به معروف و نهی از منکر مظلوم واقع شده‌اند

ایسنا/لرستان دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر لرستان می‌گوید: این دو واجب الهی در جامعه امروزی مظلوم واقع شده‌اند. حجت‌الاسلام والمسلمین رضا حقیان در مراسم اختتامیه چهارمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر لرستان که بیستم بهمن ماه در سالن پردیس اجتماعات آیت‌الله کمالوند برگزار شد، اظهار کرد: امر به معروف و نهی از منکر از

امر به معروف و نهی از منکر مظلوم واقع شده‌اند

ایسنا/لرستان دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر لرستان می‌گوید: این دو واجب الهی در جامعه امروزی مظلوم واقع شده‌اند.

حجت‌الاسلام والمسلمین رضا حقیان در مراسم اختتامیه چهارمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر لرستان که بیستم بهمن ماه در سالن پردیس اجتماعات آیت‌الله کمالوند برگزار شد، اظهار کرد: امر به معروف و نهی از منکر از واجبات دین مبین اسلام است که ماندگاری دیگر واجبات بسته به این دو است و به تعبیر امام علی(ع) همه واجبات در مقابل این دو مثل قطره در برابر دریا است.

وی تاکید کرد: همه انسان‌ها ملزم به نهی از بدی‌ها و دعوت به خوبی‌ها هستیم اما متأسفانه به دلیل اینکه تبلیغات و اطلاع‌رسانی کافی در این خصوص نداشته‌ایم شاهدیم که در بخش‌هایی از جامعه این دو واجب خیلی کم دیده می‌شود.

حقیان تاکید کرد: چون شناخت و آگاهی کافی انجام نشده برخی از مردم فکر می‌کنند در خصوص این دو واجب تکلیفی ندارند.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر لرستان گفت: از رسانه‌ها انتظار داریم در بخش اطلاع‌رسانی و آگاهی‌بخشی و تبیین این دو فریضه الهی ما را کمک کنند.

وی با تاکید بر اینکه این دو واجب مظلوم واقع شده، تصریح کرد: متاسفانه امر به معروف و نهی از منکر در جامعه ما کمرنگ شده و بخشی از نابسامانی‌های جامعه به این دلیل است که این دو واجب خیلی اجرا نمی‌شود و بدون شک اگر به این دو واجب عمل شود خیلی از ناهنجاری‌ها، هنجار می‌شود.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها