کد خبر : 187125
تاریخ انتشار : شنبه ۱۸ دی ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۲

انتقال ۱۹۰ قایق صیادی و تفریحی دیّر به پناهگاه‌های امن

انتقال ۱۹۰ قایق صیادی و تفریحی دیّر به پناهگاه‌های امن

ایسنا/بوشهر رئیس اداره شیلات شهرستان دیّر از اجرای مصوبه اخیر ستاد مدیریت بحران این شهرستان برای انتقال قایق های صیادی و تفریحی به پناهگاه‌های امن خبر داد. عقیل امینی با اشاره به دستور فرماندار دیّر به اعضاء ستاد مدیریت بحران این شهرستان جهت اقدامات حفاظتی در مقابله با حوادث احتمالی ناشی از وقوع بارندگی شدید و

انتقال ۱۹۰ قایق صیادی و تفریحی دیّر به پناهگاه‌های امن

ایسنا/بوشهر رئیس اداره شیلات شهرستان دیّر از اجرای مصوبه اخیر ستاد مدیریت بحران این شهرستان برای انتقال قایق های صیادی و تفریحی به پناهگاه‌های امن خبر داد.

عقیل امینی با اشاره به دستور فرماندار دیّر به اعضاء ستاد مدیریت بحران این شهرستان جهت اقدامات حفاظتی در مقابله با حوادث احتمالی ناشی از وقوع بارندگی شدید و متلاطم شدن دریا اظهار کرد: تاکنون بیش از ۱۹۰ فروند قایق از حوضچه شهرداری خارج و به اسکله های شیلات، بندر، اولی شمالی و سطح شهر منتقل شده‌اند.

وی اضافه کرد: ۹۰ فروند از این قایق ها که به اسکله های اشاره شده منتقل شده اند، خارج از حوضچه و بر روی بازوی موج شکن این بنادر قرار گرفته اند تا از طغیان احتمالی دریا در امان باشند.

رئیس اداره شیلات شهرستان دیر از اجرای مصوبه اخیر ستاد مدیریت بحران این شهرستان برای انتقال قایق های صیادی و تفریحی به پناه گاههای امن خبر داد.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی اداره شیلات استان بوشهر، بندر دیر در ۲۰۰ کیلومتری مرکز استان بوشهر واقع شده و بزرگترین بندر صیادی کشور در آن قرار دارد.

انتهای پیام

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها