کد خبر : 175616
تاریخ انتشار : شنبه ۴ دی ۱۴۰۰ - ۱۸:۲۱

انجام فعالیت‌های ورزشی در صورت مجوز از طرف نهادهای ذی‌ربط

انجام فعالیت‌های ورزشی در صورت مجوز از طرف نهادهای ذی‌ربط

ایسنا/لرستان مدیرکل ورزش و جوانان لرستان گفت: فعالیت‌های ورزشی در استان با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی و اخذ مجوز از نهادهای ذی‌ربط امکان‌پذیر است. حشمت‌الله امان الهی ۲۹ بهمن‌ماه، اظهار کرد: برگزاری هرگونه فعالیت ورزشی در لرستان صرفاً با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی و اخذ مجوز از نهادهای زی ربط امکان‌پذیر است. وی از هیات‌های ورزشی

 انجام فعالیت‌های ورزشی در صورت مجوز از طرف نهادهای ذی‌ربط

ایسنا/لرستان مدیرکل ورزش و جوانان لرستان گفت: فعالیت‌های ورزشی در استان با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی و اخذ مجوز از نهادهای ذی‌ربط امکان‌پذیر است.

حشمت‌الله امان الهی ۲۹ بهمن‌ماه، اظهار کرد: برگزاری هرگونه فعالیت ورزشی در لرستان صرفاً با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی و اخذ مجوز از نهادهای زی ربط امکان‌پذیر است.

وی از هیات‌های ورزشی خواست تا برای انجام هرگونه فعالیت ورزشی با ستاد کرونای شهرستان مربوط خود هماهنگ باشند و در صورت کسب مجوز از ستاد مربوطه و دیگر نهادهای مرتبط اقدام کنند.

مدیرکل ورزش و جوانان لرستان همچنین فعالیت ورزش‌های پر برخورد را همچنان ممنوع دانست و افزود: مسئولیت و عواقب فعالیت‌های ورزشی بدون رعایت پروتکل‌های بهداشتی و اخذ مجوزها بر عهده رئیس شهرستان و هیات مربوطه است.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها