کد خبر : 197732
تاریخ انتشار : شنبه ۱۲ شهریور ۱۴۰۱ - ۲۳:۱۳

اپ Xbox به‌روزرسانی عمده کیفیت زندگی را دریافت می‌کند

اپ Xbox به‌روزرسانی عمده کیفیت زندگی را دریافت می‌کند

به گزارش خبر روز و به نقل از gametplay برنامه Xbox به‌روزرسانی بزرگی دریافت می‌کند که هدف آن بهبود ناوبری کاربر، سازماندهی و تجربه کلی برنامه تلفن همراه است. ایکس‌باکس یکی از بزرگترین شرکت‌های بازی‌سازی را نشان می‌دهد، و از این رو از ابزارهای زیادی برای ارائه تجربه نهایی در هنگام استفاده از این پلتفرم

به گزارش خبر روز و به نقل از gametplay برنامه Xbox به‌روزرسانی بزرگی دریافت می‌کند که هدف آن بهبود ناوبری کاربر، سازماندهی و تجربه کلی برنامه تلفن همراه است.

ایکس‌باکس یکی از بزرگترین شرکت‌های بازی‌سازی را نشان می‌دهد، و از این رو از ابزارهای زیادی برای ارائه تجربه نهایی در هنگام استفاده از این پلتفرم برای بازیکنان استفاده می‌کند. تیم ایکس‌باکس برای اطمینان از اینکه طرفداران رابط کاربری باکیفیتی دارند، چه در حال بازی روی کنسول‌ها، چه با استفاده از سرویس‌های ابری یا شرکت در برنامه تلفن همراه Xbox، کار می‌کنند. برای این منظور، ایکس‌باکس به‌روزرسانی‌های با کیفیت زندگی را به برنامه Xbox ارائه می‌کند تا ناوبری و جستجو را آسان‌تر کند.

Xbox App Gets Major Quality of Life Update

مایکروسافت و تیم ایکس‌باکس در سال‌های اخیر برای ارائه محتوای موفق به بازیکنان تلاش خستگی‌ناپذیری داشته‌اند. برخی از بازی‌های Xbox دارای بالاترین امتیاز در Game Pass هستند و Cloud Gaming از طریق آزمایش مداوم و بازخورد کاربر به بهبود خود ادامه می‌دهد. در حال حاضر، ایکس باکس به دنبال تغییر برنامه ایکس باکس برای بهتر شدن است.

طرفداران Xbox با عملکردهای جستجوی موجود در برنامه تلفن همراه با مشکلات جدی روبرو بوده اند. گاهی اوقات، به نظر می‌رسد که کلمات کلیدی ثبت نمی‌شوند، یا سیستم عناوین کاملاً تصادفی را ارائه می‌کند که هیچ ارتباطی با جستجوی کاربر ندارد. با این حال، اخیراً تیم ایکس‌باکس یک به‌روزرسانی ارائه کرده است که می‌گوید فریادهای تغییر را از طرفداران شنیده‌اند. ترفندهای جدید برای جستجو، اگرچه در حال حاضر فقط در نسخه بتا هستند، امیدواریم که پیدا کردن عناوین در کتابخانه های دیجیتال Xbox را برای بازیکنان آسان تر کند.

به طور رسمی، ایکس باکس اعلام کرده است که بهبودهایی در الگوریتم جستجوی اپلیکیشن موبایل انجام شده است. این تغییرات باید به منظور هدایت بازیکنان با دقت بیشتری به سمت عناوین و منوهای داخل برنامه باشد. البته هنوز مشخص نیست که آیا این به‌روزرسانی کاملاً موفقیت‌آمیز بوده است یا خیر، اما همانطور که طرفداران شروع به آزمایش این سرویس می‌کنند، احتمالاً متوجه می‌شوند که غربال کردن بازی‌هایشان آسان‌تر از همیشه شده است. در واقع، کتابخانه عناوین این پلتفرم حتی با توجه به اخباری مبنی بر اینکه یازده بازی Game Pass Ultimate را در اواسط سپتامبر ترک می‌کنند، بسیار بزرگ است. بنابراین، باید با آغوش باز از عملکردهای جستجوی تجدید پذیر استقبال کرد.

هیچ کدام از اینها به این معنی نیست که برنامه جدید موبایل Xbox بی نقص خواهد بود. ایکس باکس در حال حاضر روی بسیاری از مشکلات خارج از پلتفرم کار می کند، که مهمترین آنها در اختیار گرفتن کنسول های بیشتر در دست بازیکنان است. اما تیم ایکس‌باکس مطمئناً به حرف‌های طرفداران گوش می‌دهد و هر کاری که می‌تواند برای بهبود خدمات خود انجام می‌دهد. از هدایای متعدد کنسول گرفته تا طرح دوستان و خانواده که از طریق Game Pass در دسترس است، طرفداران بسیاری از موارد با کیفیت زندگی را به پلتفرم Xbox دریافت می کنند. با کمی صبر، احتمالاً بازیکنان همچنان به‌روزرسانی‌های محصولات Xbox را مشاهده خواهند کرد، به‌ویژه که صنعت بازی وارد یکی از بزرگترین سال‌های خود در حافظه اخیر می‌شود.

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها