کد خبر : 174427
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲ دی ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۲

ایجاد ردیف‌های جدید اعتباری برای حل مشکلات زیرساختی درمان

ایجاد ردیف‌های جدید اعتباری برای حل مشکلات زیرساختی درمان

ایسنا/خوزستان نماینده اهواز در مجلس شورای اسلامی گفت: ردیف‌های جدیدی در بودجه برای محرومیت‌زدایی ایجاد کردیم تا برای حل مشکلات زیرساختی به ویژه در حوزه درمان کارهایی انجام شود. مجتبی یوسفی در مراسم تکریم رئیس سابق و معارفه سرپرست دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز که امروز (۲۸ آذرماه) برگزار شد، اظهار کرد: دکتر ابول‌نژادیان و

ایجاد ردیف‌های جدید اعتباری برای حل مشکلات زیرساختی درمان

ایسنا/خوزستان نماینده اهواز در مجلس شورای اسلامی گفت: ردیف‌های جدیدی در بودجه برای محرومیت‌زدایی ایجاد کردیم تا برای حل مشکلات زیرساختی به ویژه در حوزه درمان کارهایی انجام شود.

مجتبی یوسفی در مراسم تکریم رئیس سابق و معارفه سرپرست دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز که امروز (۲۸ آذرماه) برگزار شد، اظهار کرد: دکتر ابول‌نژادیان و مجموعه مدیریت این دانشگاه، در دوران سختی کار را در دست گرفتند و از آن‌ها تشکر می‌کنم البته این گفته به معنی این نیست که اشکالاتی نداشتند اما تلاش خود را کردند.

به گزارش ایسنا، وی افزود: در این دو سال شهدایی از کادر درمان داشتیم و در بحث حقوق و دستمزد کادر درمان نیز به دلیل مشکلات اعتباری شرمنده این افراد هستیم.

نماینده اهواز در مجلس شورای اسلامی گفت: کرونا نیز مانند سیل برای برخی سیل نعمت شد؛ در استان خوزستان در شاخص‌های زیرساختی و درمانی جایگاه خوبی نداشتیم و برخی بیمارستان‌ها ۵۰ ساله قدمت داشتند این در حالی است که خوزستان در درمان برخی بیماری‌ها، سانتر جنوب غرب کشور بوده است.

یوسفی گفت: به دکتر سرمست نیز تبریک می‌گویم و امیدوارم با توانایی خود و همدلی سایر افراد، کارهای خوبی انجام شود.

وی با بیان اینکه دانشگاه علوم پزشکی اهواز حرف برای گفتن دارد، افزود: تلاش خوبی انجام و اعتبارات خوبی جذب شد و با همدلی، ردیف‌های جدیدی در بودجه برای محرومیت‌زدایی ایجاد کردیم تا برای حل مشکلات زیرساختی به ویژه در حوزه درمان کارهایی انجام شود.

انتهای پیام

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها