کد خبر : 185378
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۵ دی ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۰

ایجاد ۴۶ شهرک آموزشی در کشور

ایجاد ۴۶ شهرک آموزشی در کشور

وزیر آموزش و پرورش از احداث ۴۶ شهرک آموزشی در سراسر کشور خبر داد. به گزارش ایسنا، محسن حاجی میرزایی در آئین آغاز عملیات اجرایی بزرگترین شهرک آموزشی کشور در بندرعباس گفت: مطابق سند تحول بنیادین آموزش و پرورش به دنبال ساخت مدارس در فضاهای بزرگ هستیم، چرا که مدارس بزرگ و فضای وسیع آموزشی تاثیر مطلوبی

ایجاد ۴۶ شهرک آموزشی در کشور

وزیر آموزش و پرورش از احداث ۴۶ شهرک آموزشی در سراسر کشور خبر داد.

به گزارش ایسنا، محسن حاجی میرزایی در آئین آغاز عملیات اجرایی بزرگترین شهرک آموزشی کشور در بندرعباس گفت: مطابق سند تحول بنیادین آموزش و پرورش به دنبال ساخت مدارس در فضاهای بزرگ هستیم، چرا که مدارس بزرگ و فضای وسیع آموزشی تاثیر مطلوبی در امور تحصیلی و تربیتی دانش آموزان دارند.

وی با اشاره به جایگاه مدرسه به عنوان کانون رویدادهای فرهنگی، تصریح کرد: مدرسه می‌تواند همواره به یک رویداد فرهنگی تبدیل شود و به عنوان کانون تربیتی در محله نقش آفرین باشد.

وزیرآموزش و پرورش همچنین گفت: قطعا هر چقدر مدرسه بیشتر در کانون توجه باشد دارای توانمندی بیشتری در حل مسائل مختلف خواهد بود.

براساس گزارش مرکزاطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، حاجی میرزایی با اشاره  به پدیده مهاجرت و گسترش حاشیه نشینی در شهرها نیز با بیان اینکه  ۴۶ شهرک آموزشی در حال ساخت در سراسر کشور است، یادآور شد: پدیده مهاجرت، آموزش و پرورش را در تنگناهای آموزشی قرار داده است و بهره گیری از این شهرک های بزرگ آموزشی می تواند به برون رفت از چالش ها کمک نموده و بهره‌وری بیشتری را به دنبال خواهد داشت.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها