کد خبر : 116490
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲ آذر ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۸

باران و مه جاده‌های زنجان را فرا گرفته است

باران و مه جاده‌های زنجان را فرا گرفته است

ایسنا/زنجان یک مسئول در اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان زنجان، از بارش پراکنده باران و وقوع مه موضعی در جاده‌ها خبر داد. محمد محمدی در گفت‌وگو با ایسنا، در مورد آخرین وضعیت راه‌های استان زنجان، اظهار کرد: هم‌اکنون بارش پراکنده باران همراه با مه موضعی، پدیده غالب در آزادراه و محور ترانزیت زنجان ـ قزوین

باران و مه جاده‌های زنجان را فرا گرفته است

ایسنا/زنجان یک مسئول در اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان زنجان، از بارش پراکنده باران و وقوع مه موضعی در جاده‌ها خبر داد.

محمد محمدی در گفت‌وگو با ایسنا، در مورد آخرین وضعیت راه‌های استان زنجان، اظهار کرد: هم‌اکنون بارش پراکنده باران همراه با مه موضعی، پدیده غالب در آزادراه و محور ترانزیت زنجان ـ قزوین و محورهای زنجان ـ بیجار، زنجان ـ دندی ـ تخت‌سلیمان و سلطانیه ـ خدابنده ـ همدان است.

وی وضعیت جوی در محورهای نیک‌پی ـ ماه‌نشان، زنجان ـ طارم، زنجان ـ تهم ـ چورزق و ابهر ـ خدابنده را دارای بارش پراکنده همراه با مه موضعی عنوان کرد و گفت: بارش باران سطح جاده را لغزنده کرده و لازم است رانندگان با سرعت مطمئنه تردد کنند.

رئیس مرکز اطلاعات راه‌ها و حمل‌ونقل اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان زنجان ادامه داد: سایر محورهای مواصلاتی استان دارای بارش پراکنده باران است و تردد به حالت روان در همه محورها جریان دارد.

این مسئول با اشاره به اینکه استان فاقد هرگونه انسداد در محورهای شریانی و غیرشریانی است، تصریح کرد: با توجه به وضعیت جوی، از مسافران تقاضا داریم پیش از سفر با شماره ۱۴۱ تماس بگیرند و از وضعیت راه‌ها اطلاع کسب کنند.

انتهای پیام

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها