کد خبر : 175492
تاریخ انتشار : شنبه ۴ دی ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۶

بارش در همدان خسارتی نداشته است

بارش در همدان خسارتی نداشته است

ایسنا/همدان مدیرکل مدیریت بحران استانداری همدان گفت: تاکنون گزارشی از خسارت در همدان دریافت نکردیم و توصیه می‌کنیم مردم از تردد غیرضروری اجتناب و وسائل نقلیه خود را در حاشیه خیابان پارک نکنند. علیمردان طالبی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: از دیروز بارش برف و باران را در استان داشتیم اما تا کنون گزارشی از

بارش در همدان خسارتی نداشته است

ایسنا/همدان مدیرکل مدیریت بحران استانداری همدان گفت: تاکنون گزارشی از خسارت در همدان دریافت نکردیم و توصیه می‌کنیم مردم از تردد غیرضروری اجتناب و وسائل نقلیه خود را در حاشیه خیابان پارک نکنند.

علیمردان طالبی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: از دیروز بارش برف و باران را در استان داشتیم اما تا کنون گزارشی از خسارت و بحران به ما ارائه نشده است.

طالبی تصریح کرد: مواردی از شکستگی درخت و قطعی برق داشتیم که بخش‌های مربوطه به دنبال حل این مشکل هستند اما این مسائل را به عنوان بحران در نظر نمی‌گیریم چراکه آسیبی به فرد یا جایی وارد نشده و خسارتی در پی نداشته است.

وی خاطرنشان کرد: پس از بارش برف، یخبندان را در استان خواهیم داشت بنابراین به مردم توصیه می‌کنیم از ترددهای غیرضروری اجتناب کنند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری همدان مطرح کرد: لازم است که ساکنان مناطق شهری از پارک خودرو خود در حاشیه خیابان‌ها خودداری کنند چراکه احتمال شکستگی درخت وجود دارد و عملیات برف‌روبی را مختل می‌کنند.

انتهای پیام

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها